English

تولیت آستان قدس رضوی از کاروان المپیک ایران تقدیر کرد

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی از مدال آوران، ورزشکاران و مربیان ایران که در قالب کاروان امام رضا(ع) در المپیک ۲۰۱۶ ریو حضور یافتند، قدردانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی از کاروان المپیک ایران تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این پیام اظهار کرد: با همت و تلاش های غرورآمیزتان و با وجود مشکلات، کاروان شما مزین به نام امام رضا(ع) توانست نام ایران اسلامی را در میادین جهانی زنده و در این مسیر هشت مدال کسب کند.

وی افزود: به عنوان خدمتگزار زائران حضرت رضا(ع) و عضوی از این ملت سرافراز مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می دارم و همت والایتان را ارج می نهم.
تولیت آستان قدس رضوی در پیام خود نوشت: از خواهران ورزشکارمان نیز که بر حجاب خود ایستادگی کردند کمال تشکر را دارم و امید است در سایه نگاه پر مهر و ویژه حضرت رضا(ع) در این راه ثابت قدم بمانند.
وی افزود: همچنین خداقوت می گویم به همه عزیزانی که با وجود تلاش های فراوان و صادقانه به کسب مدال نائل نشدند گرچه که این تلاشها نزد خداوند متعال محفوظ است.
کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با عنوان کاروان امام رضا(ع) با ۶۴ ورزشکار در ۱۴ رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دو و میدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری شرکت کرد.
ایران در این رقابت ها موفق به کسب سه مدال طلای رشته وزنه برداری از سوی کیانوش رستمی و سهراب مرادی و رشته کشتی آزاد توسط حسن یزدانیشد.
همچنین یک مدال نقره حاصل کار کمیل قاسمی در رشته کشتی آزاد بود و چهار مدال برنز نیز توسط سعید عبدولی و قاسم رضایی در رشته کشتی فرنگی، حسن رحیمی در کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در رشته تکواندو برای ایران در المپیک ۲۰۱۶ کسب شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر