English

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس:

در آستانه پیروزی هستیم، پس بیایید تا در این پیروزی عظیم با یکدیگر شریک باشیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد اقدام گردان‌های القاسم توازن دشمن را برهم زد و در دقایقی کوتاه مردانی که با خون و سلاح خود تاریخ سازی می‌کنند، این امر را رقم زدند.

در آستانه پیروزی هستیم، پس بیایید تا در این پیروزی عظیم با یکدیگر شریک باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی اعلام کرد: این پیام برای مقاومت، کرانه باختی و نیروهای مقاومت در خارج است، امروز روز شماست، در آستانه پیروزی هستیم، پس بیایید تا در این پیروزی عظیم با یکدیگر شریک باشیم.

هنیه افزود: ما به این دشمن که تهدید کرده، خط و نشان می‌کشد و عربده کشی می‌کند می‌گوییم نه تهدیدها و نه عربده هایت نفعی برایت نخواهند داشت، فقط یک جمله را تکرار برای شما تکرار می‌کنیم که از خاک ما و از اقصای ما خارج شوید.

بیشتر بخوانید:

عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در فلسطین اشغالی/اسرائیل در آتش

شرایط دشواری را در اسرائیل پشت سر می‌گذاریم

اسرائیل حق دارد از سرزمین خود دفاع کند

 

 

رئیس دفتر سیاسی حماس بعد از آن پیامی هم برای احاد امت اسلامی ارسال کرد و گفت هر کدام از شما به روش خاص به خود وارد این مبارزه شوند، نه تاخیر داشته باشید و نه عقب بیافتید.

هنیه بعد از آن خطاب به تمامی کشورها از جمله کشورهای عرب هم گفت: این دشمن که از حمایت از خود هم عاجز است حتما نخواهد توانست که امنیت شما را تامین و از شما حمایت کند، تمامی این توافقنامه‌‌هایی که امضا شد هم نخواهند توانست امنیت و حفاظت را برای شما ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه