English

انگلیس شخصیت‌های عالی‌رتبه ایران و روسیه را تحریم کرد

وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران درباره ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌هایی بر شخصیت‌های عالی‌رتبه هر دو کشور خبر داد.

انگلیس شخصیت‌های عالی‌رتبه ایران و روسیه را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های عالی رتبه ایران خبر داد.

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران درباره ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌هایی بر شخصیت‌های عالی‌رتبه هر دو کشور خبر داد.

کلورلی در پستی توییتی، همکاری تسلیحاتی ادعایی ایران و روسیه را «ائتلافی زننده» توصیف کرد و مدعی شد که چنین اقدامی، امنیت جهان را تهدید می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد: ارتش روسیه از تسلیحات ارسالی تهران، در جنگ اوکراین استفاده کرده است. انگلیس همین حالا چهره‌های عالی‌رتبه روسیه و ایران را در واکنش به حملات مشمئزکننده علیه اهداف غیرنظامی، تحریم کرد.

کشورهای غربی از چندی پیش با ادعای واهی تأمین تسلیحاتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران را هدف تحریم‌های گسترده قرار داده‌اند. این در حالی است که هم مسکو و هم تهران به دفعات ادعاهای مطرح‌شده را تکذیب کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه