English

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

براساس آمارهای اعلام شده مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به پنج میلیون و ۴۸۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ یکهزار و ۳۰۷ مورد جدید، مجموع فوتی‌های ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷۱ هزار و ۷۹۹ نفر رسید این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۴۴ هزار و ۲۲۲ مورد جدید در ایالات متحده آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به پنج میلیون و ۴۸۱ هزار و ۷۹۵ نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که آمار قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا با افزایش بیش از دوبرابری روبرو بوده است و آمار مبتلایان کرونا در آمریکا نیز بیش از ۱۰ هزار نفر افزایش داشته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را پنج میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۷۴ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۷۵ هزار و ۷۴ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار و ارقام مربوط به شیوع کرونا در ایالات متحده آمریکا را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد، گزارش کرد که ظرف یک ماه آینده، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۵۲۶ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۹۹ هزار و ۸۹۲ نفر می‌رسد.

طبق آمار این پایگاه اطلاع‌رسانی، ایالت کالیفرنیا با ۶۳۸ هزا و ۱۴۰ مورد ابتلا و ۱۱ هزار و ۵۰۴ مورد فوتی کانون بیماری کرونا در ایالات متحده آمریکا است و فلوریدا با ۵۷۹ هزار و ۹۳۲ مورد ابتلا و ۹ هزار و ۷۵۸ مورد فوتی و تگزاس با ۵۶۸ هزار و ۸۱۲ مورد فوتی و ۱۰ هزار و ۶۷۸ مورد فوتی در رده دوم و سوم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز که در آغاز شیوع کرونا بعنوان کانون این بیماری همه‌گیر در ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شد، هم‌اکنون با ۴۲۶ هزار و ۵۷۱ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد اما با ۳۲ هزار و ۸۵۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کروناویروس در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۲۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۶۹۷ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان نیز ۷۷۹ هزار و ۵۳۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۱۴ میلیون و ۴۳ هزا و ۷۱۰ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۴۰۷ هزار ۳۵۴ مورد ابتلا و ۱۰۹ هزار و ۸۸۸ مورد فوتی و هند با دو میلیون و ۷۰۲ هزار و ۷۴۲ مورد ابتلا و ۵۱ هزار و ۷۹۷ مورد فوتی، در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه