English

مقامات فلسطینی از دیپلمات های خارجی درخواست کردند؛

مقابله با تخریب منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

مقام های فلسطینی از دیپلمات های خارجی مقیم فلسطین اشغالی درخواست کردند تا اقدامی اساسی برای مقابله با تحرکات رژیم صهیونیستی جهت تخریب منازل فلسطینیان انجام دهند.

مقابله با تخریب منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، مقام های فلسطین از دیپلمات های خارجی خواستند تا در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی جهت تخریب منازل فلسطینیان اقدام موثری انجام دهند. رژیم صهیونیستی قرار است شماری از خانه های مردم فلسطین در بیت ‏المقدس را تخریب کند.

در این راستا، دیپلمات های خارجی مقیم در فلسطین اشغالی که از 20 کشور عمدتا اروپایی بودند از مناطقی در بیت المقدس که بر اساس دستور دولت رژیم صهیونیستی خانه های مردم فلسطین در آن ها تخریب شده بود بازدید کردند. این مناطق اکثرا در نزدیک حصار امنیتی بر کرانه باختری قرار داشتند که سرزمین های اشغالی را از کرانه باختری جدا می کند.

دستور جدید رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب خانه های مردم، 10 ساختمان را که حدود 70 واحد آپارتمان را شامل می شود در بر می گیرد. ساکنان منطقه ای که این ساختمان ها در آن قرار دارند نگران هستند که رژیم صهیونیستی دستور تخریب خود را به 100 ساختمان دیگر نیز گسترش دهد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه