English

پلیس رژیم صهیونیستی ۱۹ فلسطینی را در بیت المقدس بازداشت کرد

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده 19 فلسطینی را در جریان درگیری ها در بیت المقدس بازداشت کرده است. پلیس می گوید شماری از فلسطینیان که روز سه شنبه(30 اسفند ماه) در یک تجمع اعتراضی شرکت داشتند و قصد داشتند وارد محوطه ای مقدس شوند که دادگاه رژیم صهیونیستی حکم به مسدودسازی آن داده، بازداشت کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی 19 فلسطینی را در بیت المقدس بازداشت کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده 19 فلسطینی را در جریان درگیری ها در بیت المقدس بازداشت کرده است. پلیس می گوید شماری از فلسطینیان که روز سه شنبه(30 اسفند ماه) در یک تجمع اعتراضی شرکت داشتند و قصد داشتند وارد محوطه ای مقدس شوند که دادگاه رژیم صهیونیستی حکم به مسدودسازی آن داده، بازداشت کرده است. منابع بیمارستانی فلسطین اعلام کرده اند شماری از معترضان فلسطینی نیز زخمی شده اند. 

این اتفاق پس از آن حادث شد که روز دوشنبه نیز، فلسطینی ها سعی کردند گیتی را که رژیم صهیونیستی هفته پیش برای بستن محوطه مقدس قرار بوده از میان بردارند. این محوطه مقدس که از سوی یهودیان با نام "کوه معبد" و از سوی مسلمانان با عنوان "حرم شریف" شناخته می شود و مورد احترام قرار دارد، مقدس ترین مکان در بیت المقدس است. 

هرگونه دخالتی از سوی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مکان های مقدس شهر بیت المقدس با واکنش شدید مسلمانان مواجه می شود و می تواند منجر به خشونت شود.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه