English

رژیم صهیونیستی، شبکه تلویزیونی الاقصی را تروریستی خطاب کرد

رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا شبکه تلویزیونی الاقصی را که وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس است و از نوار غزه به پخش برنامه های خود می پردازد، در میان گروه های تروریستی طبقه بندی کند.

رژیم صهیونیستی، شبکه تلویزیونی الاقصی را تروریستی خطاب کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته تا شبکه تلویزیونی الاقصی را که وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس است و از نوار غزه به پخش برنامه های خود می پردازد، در میان گروه های تروریستی طبقه بندی کند. 

روز چهارشنبه(15 اسفندماه)، وزارت دفاع رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری اعلام کرده است:"بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل، شبکه ماهواره ای الاقصی را که وابسته به حماس است، یک سازمان تروریستی اعلام کرده است". این اولین بار است که یک رسانه فلسطینی با عنوان تروریستی مواجه می شود. 

نتانیاهو گفته است: این تصمیم بر اساس توصیه های آژانس امنیت اسرائیل(شین بت) و فرماندهی ضد تروریسم وزارت دفاع اسرائیل اتخاذ شده است". نتانیاهو جنش حماس را که از سال 2007 بر نوار غزه حکومت می کند، به استفاده از شبکه تلویزیونی الاقصی برای استخدام آنچه شبه نظامیان ادعا شده متهم کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه