English

وحشت واشنگتن - تل آویو و ریاض از جنبش مردمی حماس

سرویس بین الملل- سران عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا که از گروه های تروریستی همچون داعش به طور کامل حمایت می کنند از حضور جنبش های مردمی مثل حماس در هراسند.

وحشت واشنگتن - تل آویو و ریاض از جنبش مردمی حماس

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) همواره تلاش دارد برای تحقق آرمان ملت فلسطین که همانا آزادی قدس شریف و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین است در فهرست سیاه سران کاخ سفید قرار دارد.
مقامات آمریکا که همیشه خود را حامی رژیم صهیونیستی می دانند و علاوه بر کمک های نظامی ، از اشغالگران در مجامع بین المللی حمایت می کند در کنار سران وهابی حماس را تروریست می خوانند در حالیکه این جنبش خواستار سرزمین های مادری خود است.

داعش و دیگر گروه های تروریستی دست به جنایت و کشتار می زنند و همچنان از سوی این مثلث شوم یعنی آمریکا- رژیم صهیونیستی و عربستان حمایت می شوند.

محمد  بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت: حماس یک جنبش مقاومت است و مایه تعجب است که چگونه ارتباط با این جنبش، به اتهام تبدیل شده است.

وزیر امور خارجه قطر افزود: جنبش حماس در آمریکا در فهرست گروههای تروریستی قرار گرفته است اما در کشورهای عربی، یک جنبش مقاومت است و این جنبش در فهرست گروه های تروریستی اعلام شده از سوی شورای همکاری خلیج فارس قرار ندارد.

این مقام قطری در پایان خاطر نشان کرد: ما از ملت فلسطین حمایت می کنیم و برای ما مایه شگفتی است چگونه حمایت از حماس، به دستاویزی برای متهم شدن ما از سوی کشورهای عربی تبدیل شده است؟ این در حالی است که قطر همواره مسئول هماهنگی آشتی و تسویه اختلاف بین گروههای فلسطینی بوده است؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه