English

تشکیل اتاق عملیات مشترک برای پیگیری حوادث

گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه دیروز یکشنبه از تشکیل اتاق عملیات مشترک به منظور پیگیری لحظه به لحظه حوادث و رخدادهای جاری در قدس و مسجد الاقصی و اطلاع رسانی کامل در این زمینه خبر دادند.

تشکیل اتاق عملیات مشترک برای پیگیری حوادث

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه های مقاومت فلسطین در کنفرانسی مطبوعاتی دشمن صهیونیستی را از ادامه تجاوزات و جنایات علیه قدس و مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی به شدت برحذر داشتند.

در همین راستا، اسماعیل رضوان از رهبران حماس ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی نسبت به عواقب و پیامدهای ادامه حملات وحشیانه علیه قدس و مسجد الاقصی، تاکید کرد که گروه های فلسطینی هرگز اجازه اجرای طرح های شوم و جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه قدس و معراجگاه نبی اکرم (ص) را نمی دهند.

رضوان اظهار داشت که این اقدامات و تجاوزات دشمن صهیونیستی به منزله اعلان جنگ علیه ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی است.

گروه های مقاومت فلسطین خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تجمع روز سه شنبه راس ساعت 11 صبح در میدان سرباز گمنام در مرکز شهر غزه در حمایت از مسجد الاقصی شدند.

اسماعیل رضوان تاکید کرد که در صورت تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و ساکنان قدس، گروه های مقاومت فلسطین ساکت نخواهند نشست و صبر آن ها به زودی به سر خواهد آمد.

گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه بار دیگر مخالفت قاطع خود را با اقدامات و تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجد الاقصی به ویژه نصب گیت های امنیتی در ورودی های این مسجد، جلوگیری از اقامه نماز در داخل آن و سرکوب نمازگزاران فلسطینی اعلام کرده و این جنایات را محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه