English

قسام:

گستاخی‌های رژیم صهیونیستی آتش زیر خاکستر انتفاضه را شعله‌ور می‌کند

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که گستاخی‌های دشمن صهیونیستی و تجاوزات این رژیم علیه قدس و مسجد الاقصی، همانند شعله‌ای زیر خاکستر است و انتفاضه‌ای سراسری را شعله ور خواهد کرد.

گستاخی‌های رژیم صهیونیستی آتش زیر خاکستر انتفاضه را شعله‌ور می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده در توئیتی در صفحه شخصی خود در سایت توییتر نوشت: مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، ضربه سخت و دردناکی بر پیکره این رژیم وارد کرده و به یاری خداوند دشمن شاهد عملیات های قهرمانانه بی شماری خواهد بود.

این در حالی است که شب گذشته جوانی فلسطینی در یک عملیات قهرمانانه به شهرک حلمیش در نزدیکی رام الله نفوذ کرده و با سلاح سرد گروهی از شهرک نشینان صهیونیست را مورد حمله قرار داد که در این عملیات شجاعانه 3 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر هم زخمی شد و وضعیت وخیمی دارد. این جوان خود نیز به ضرب گلوله زخمی سپس بازداشت شد.

این عملیات در شرایطی انجام شد که دیروز جمعه روز خشم در حمایت از مسجد الاقصی بود و سراسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و کرانه باختری صحنه تظاهرات های گسترده و درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در حمایت از مسجد مبارک الاقصی بود که در نهایت در این درگیری ها 3 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شدند. در نوار مرزی باریکه غزه نیز دست کم 20 فلسطینی زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه