English

جهاد اسلامی برای مقابله با هر گونه تجاوز صهیونیست ها اماده است

سرویس بین الملل - گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: برای هرگونه نبردی که از مصالح ملت فلسطین حمایت کند و به تجاوزات دشمن صهیونیستی در سرزمین فلسطین پایان بخشد، آمادگی دارد. 

جهاد اسلامی برای مقابله با هر گونه تجاوز صهیونیست ها اماده است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوحمزه سخنگوی این گروهان ها شامگاه دیروز جمعه با ایراد نطقی به مناسبت سومین سالروز جنگ 51 روزه غزه به رژیم صهیونیستی درباره لبریز شدن کاسه صبرش هشدار داد.

این مقام فلسطینی تصریح کرد: این گروهان ها پس از جنگ 51 روزه غزه توان نظامی خود را تقویت بخشید و نیروهایش را افزایش داد و خودش را کاملا برای هرگونه نبرد آماده کرده است که دشمن صهیونیستی تصور آن را نمی کند. گروهان های قدس در سایه این آمادگی ها به اسرائیل ضربه و لطمه خواهد زد و حامیان و دوستداران مقاومت در سراسر جهان را خوشحال خواهد کرد.

ابو حمزه تاکید کرد که مقاومت توانست تابوی شکست ناپذیری ارتش اسرائیل را بشکند و توان نظامی این ارتش را به تحلیل ببرد.

وی یادآور شد: راهبرد رژیم صهیونیستی در زمینه دور ساختن جنگ از جبهه داخلی اسرائیل در سایه شلیک موشک های "براق" و اصابت آنها به عمق سرزمین های اشغالی 1948 به شکست انجامید. این موشک ها بیش از دو میلیون صهیونیست را وادار به فرار به پناهگاه ها کرده است.

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی ضمن تاکید مجدد بر پایبندی ملت فلسطین به گزینه مقاومت به عنوان درست ترین و کارآمدترین گزینه برای نیل به استقلال و آزادی، گفت : ما به مقاومت مسلحانه به عنوان یگان گزینه برای آزاد سازی سرزمین و مقدسات و اسرای خود از چنگال اشغالگران صهیونیست و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان پایبندیم. 

ابوحمزه با بیان اینکه هرگونه تلاش و توطئه علیه مقاومت و سلاح آن محکوم به شکست است، افزود: این تلاش ها و توطئه ها بی پاسخ نمی ماند.

وی خاطرنشان ساخت: هیچ کس نمی تواند حق ملت فلسطین در زمینه مبارزه با اشغالگران صهیونیست تا زمان آزادی کامل خاک فلسطین را سلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه