English

فرماندهی میدانی بی نظیر مدیرعامل بانک مسکن

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری همزمان با سالروز تاسیس بانک مسکن در بازدید از این بانک بر الگوسازی از اقدامات بانک مسکن در سطح دستگاه‌های ستادی و اجرایی کشور تاکید و پیشرو بودن این بانک را وجه تمایز آن با سایر بانک‌ها دانست.

فرماندهی میدانی بی نظیر مدیرعامل بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: رضایت مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم بر اساس خدمت بیشتر است که در این مدت خاطرات شیرینی رقم خورد.

وی با بیان اینکه در نظامی خدمت می‌کنیم که افتخار خدمت‌گزاری به مردم را نه در شعار بلکه در اقدام و عمل نشان می‌دهد ادامه داد: بانک مسکن توانستن را معنا بخشید و ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنانش بر اساس میزان رضایتمندی مردم تعیین می‌شود.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین احمد صالحی تأکید کرد: شما به ‌عنوان مدیران بانک مسکن در بسیاری از بخش‌ها پیشرو بوده‌اید و در بسیاری از شاخص ها خط‌شکنی کردید. در بیشتر میدان‌ها نشان دادید که «نتوانستن» و «نشدن» شعار دولت مردمی نیست و می‌شود در کوتاه‌ترین زمان بر اساس نظام برنامه‌ریزی، شاخصه‌های مهندسی و مدیریتی و روحیه مردم‌مدار و انقلابی «توانستن»‌ها و «شدن»ها را معنا بخشید؛ این افتخاری است که برای بانک مسکن رقم خورده است.

وی اضافه کرد: این انتهای کار نیست؛ ما زمانی می‌توانیم در دولت مدعی خدمتگزاری به مردم باشیم که به تکلیف ولایی، اعتقادی و دستورات ابلاغی مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشیم. مشکل مسکن که ابتدایی‌ترین پله رفاه مردم شناخته می‌شود و باید محلی برای آسایش شهروندان باشد، باعث رنجش خانواده‌ها، به‌ویژه جوانان شده است.

 

الگوسازی از اقدامات جهادی بانک مسکن

حجت‌الاسلام صالحی با تأکید بر الگوسازی از اقدامات جهادی بانک مسکن توضیح داد: تعدادی از دستگاه‌ها و بانک‌ها تکلیف قانونی دارند اما نسبت به انجام این تکلیف یا ترک فعل کرده‌اند یا قصور دارند. قطعاً ما به‌عنوان خادمان مردم، بر اساس تکلیف ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، حسابرسی، پیگیری و به‌خط‌کردن دستگاه‌ها برای خدمت به مردم را به شکل مستمر انجام می‌دهیم.

وی تأکید کرد: دولت مردمی برنمی‌تابد که دستگاهی تکلیف قانونی خود را زمین بگذارد. مردم از دولت انتظار دارند بی وقفه خدمت‌رسانی ‌کند، به همین دلیل توجیه و بهانه‌ای برای ترک فعل وجود ندارد. امیدواریم با همین نگاه، روحیه، توان و فرماندهی جهادی مدیرعامل محترم بانک، شاهد امیدآفرینی بانک مسکن برای مردم باشیم.

 

مکتب سلیمانی باید تبدیل به نقشه راه شود

وی یادآور شد: بانک مسکن با کمترین اعتبارات، بهترین مدیریت را در نقش‌آفرینی ساخت مسکن داشته است. افتخارات و دستاوردهای این بانک با فاصله بسیار زیاد نسبت به بانک‌های دیگر در صدر است و نشان از عزم جدی برای خدمت به مردم دارد. امید می‌رود این توفیقات روزافزون به ‌عنوان نماد و الگویی در سراسر کشور گسترده شود و اقدامات این مجموعه مورد عنایت الهی قرار بگیرد.

 

بانک مسکن؛ بانک ولایی

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هشتاد و پنجمین سالروز تأسیس این بانک گفت: بانک مسکن تلاش می‌کند علاوه بر رضایت خداوند، رضایت مردم را هم به دست آورد. از این منظر مدیران و کارکنان این بانک همواره خود را یک بانک ولایی می‌دانند.

 

پروژۀ قرچک؛ الگوی بانک مسکن

وی با اشاره به طرح ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی در قرچک یادآور شد: یکی از مؤسسات منحل ‌شده از سال ۱۳۸۰ این پروژه را آغاز کرد و طی ۱۵ سال تنها ۸۵ درصد از ساخت واحدها را پیش برد. پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، رئیس جمهوری بازدیدی از پروژه داشت که در آن تخریب بخش‌هایی از زمین و بنا در بسیاری واحد‌ها مشاهده می‌شد و ریاست جمهوری شخصاً دستور تکمیل این پروژه را صادر کردند.

دکتر حسینی ادامه داد: در آن مقطع به ما چهار ماه فرصت داده شد تا مقاوم‌سازی 6 بلوک انجام شود. با این وجود تصمیم گرفتیم تمام پروژه را به صورت جهادی تکمیل و آماده تحویل کنیم. مهندسان طرح اعتقاد داشتند که فقط مقاوم‌سازی ۱۱۰۰ واحد به ۱۸ ماه زمان نیاز دارد اما برای آنکه نشان دهیم «خواستن توانستن است» یک ‌ماهه ۱۰۰ درصد پروژه قرچک را تکمیل کردیم بطوریکه امروز پروژه قرچک به مثابه یک الگو در بانک مسکن است.

 

حمایت از پروژه‌های انبوه‌سازی و ایرانی‌ ـ اسلامی

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه جهت‌گیری اعتباری بانک مسکن تغییر کرده است، یادآور شد: این بانک به پروژه‌های مربوط به ساخت و ساز در صورتی که به سمت انبوه‌سازی سوق داده شوند، وام بیشتری می‌پردازد و از پروژه‌های با سبک ایرانی ـ اسلامی نیز حمایت می‌کند.

حسینی در ادامه به موضوع افزایش سرمایه بانک اشاره و خاطرنشان کرد: بانک مسکن خواستار افزایش سرمایه در بودجه ۱۴۰۳ است تا بتواند خدمات بیشتری را به متقاضیان ارائه دهد.

 

اقناع مردم در مرکز پاسخ‌گویی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین از مرکز پاسخ‌گویی بانک مسکن بازدید کرد و گفت: در این مجموعه کارمندان سخت‌کوشانه مشغول فعالیت و پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات هستند. همچنین اگر در بخش‌هایی از خدمت‌رسانی ضعفی وجود دارد، همکاران این بخش با روی گشاده می‌توانند مردم را راهنمایی و اقناع کنند.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: در دولت مردمی برای مردم باید اقدام صورت گیرد و اگر امکان اقدام نیست، باید قانع‌سازی شود. این موضوع خط قرمز دولت است. قطعاً فعالیت چنین مرکزی به شفاف‌سازی اقدامات بانک هم کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه