English

با انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن و دیجی‌کالا؛

ظرفیت‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان بانک مسکن ایجاد شد

بانک مسکن نگاه مثبتی در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد و رفاه حال مشتریان و سهولت در استفاده از خدمات توسط آنها همیشه مدنظر بانک مسکن بوده است.

ظرفیت‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان بانک مسکن ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، حمید محمدی رییس هیات مدیره دی­جی‌­پی و مدیر عامل دی­جی‌کالا در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بانک مسکن با دیجی‌کالا طی سخنانی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم­‌نامه گفت: امیدواریم این تفاهم­ نامه همکاری، ظرفیت­‌های جدیدی در ارایه خدمات به مشتریان برای هر دو سازمان ایجاد کند.

وی افزود: مشتریان بانک مسکن می‌­توانند از اعتبار خود در تمام درگاه­‌های متصل به دیجی‌پی در حوزه‌های سفر،کالای دیجیتال، پزشکی،گردشگری و ... استفاده کنند.

حمیدی با بیان این مطلب که سعی داریم با استفاده از تکنولوژی­‌های روز ارایه خدمات به مشتریان را با سهولت بیشتری انجام دهیم، ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبتی که بانک مسکن در ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان خود دارد؛ بتوانیم علاوه بر طرح خرید اعتباری، با همکاری این بانک سرویس­‌های دیگری نیز به مشتریان ارایه دهیم.

هومن امینی مدیرعامل دی­جی‌پی نیز طی سخنانی انعقاد این تفاهم ­نامه را سرآغاز همکاری با بانک مسکن عنوان کرد و گفت با این قرارداد یک ساله همکاری امکان خرید اعتباری مشتریان بانک مسکن از دیجی‌کالا فراهم شد.

وی افزود: ما در قدم‌­های اولیه این همکاری هستیم ولی افقی که ترسیم می­‌کنیم از این همکاری افق بسیار بلند مدت و پرآینده­‌ای هست و به همین دلیل امیدواریم این همکاری منجر به رشد تعاملات نزدیک­تر نظام بانکی و نظام اقتصاد دیجیتال شود.
امینی با اشاره به استفاده از فین‌تک­‌ها در حوزه مسکن یاداور شد: بانک مسکن بانکی با سابقه طولانی و مشتریان وفادار در حوزه مسکن است که در این زمینه می‌تواند تحولات مثبتی را در زمینه استفاده از فین‌تک­‌ها در حوزه مسکن ایجاد کند.

تفاهم­‌نامه بین بانک مسکن و دیجی‌‍کالا در دومین روز از همایش بانکداری‌الکترونیک و نظام‌­های هماهنگ پرداخت، به امضا رسید که بر اساس آن امکان خرید اعتباری تا سقف 500 میلیون ریال برای مشتریان بانک مسکن فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه