English

سرپرست بانک مسکن برنامه‌های سفر به آذربایجان شرقی را تشریح کرد

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن که به همراه سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره با هدف حضور در جشن سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به تبریز سفر کرده بود؛ اهم دیگر برنامه‌های این سفر را تشریح کرد.

 سرپرست بانک مسکن برنامه‌های سفر به آذربایجان شرقی را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عومی بانک مسکن،دکتر عسکری درباره رویدادها و برنامه‌های این سفر گفت: در همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت‌های تابعه، برنامه کاری شرکت‌ها در سال جاری ترسیم شد و در خصوص مسایل و موضوعات مرتبط تبادل نظر شد.

وی افزود: در این همایش مقرر شد شرکت‌های حاضر در حوزه‌های مختلف ساخت‌وساز مسکن فعال‌تر شوند و با به‌کارگیری نیروهای مستعد و حداکثر ظرفیت خود ضمن تعریف پروژه‌های جدید، طرح‌های در دست اقدام خود را بر اساس زمان‌بندی موجود مدیریت کنند و با نظارت کامل اهداف را محقق سازند.

دکتر عسکری برنامه بعدی خود را افتتاح پروژه «ارغوان رشدیه» اعلام و از دست‌اندرکاران اتمام این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست بانک همچنین از کلنگ زنی پروژه «ناران تبریز» خبر داد و افزود: این پروژه 197 واحد است که گروه مالی، زمین آن را تامین کرده و ساخت آن بر عهده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب کشور است.

وی ادامه داد: پروژه «ایران»، طرح دیگری بود که زمین آن توسط هوانیروز تامین شده و مشارکت آن بر عهده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن خواهد بود. این پروژه 560 واحد است که امروز مراسم عملیات اجرایی آن به صورت تصویری آغاز شد و طبق توافقنامه فی‌مابین امیدوارم طی 36 ماه، تکمیل و به بهره‌برداری برسد. این اقدام خدمتی به خلبانان استان خواهد بود و بخش عمده دغدغه تامین مسکن این عزیزان را مرتفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی طرح‌های بسیار خوبی تعریف شده است؛ ادامه داد: در این میان، عملیات اجرایی پروژه آیمان با حدود 1446 واحد از سال گذشته شروع شده است و امیدوارم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی در 3 فاز سپری و به بهره‌برداری برسد.

دکتر عسکری اشاره‌ای هم به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان کرد و گفت: این پروژه‌ها از پروژه‌های کلان بانک است که در این خصوص برای 230 هزار واحد قرارداد با مبلغ بیش از 80 هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

وی افزود: تا پایان سال قبل، حدود 61 هزار میلیارد تومان از محل سهم‌الشرکه بانک و آورده متقاضیان بر اساس پیشرفت فیزیکی کار به این پروژه‌ها تزریق شده است و در آینده هم به تناسب پیشرفت فیزیکی، پرداخت‌های بانک انجام خواهد شد.

سرپرست بانک مسکن، رسالت اصلی بانک را ساخت‌وساز مسکن بیان کرد و افزود: انتظار ما از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت‌های تابعه این است که در امر ساخت‌وساز با اهتمام بیشتر، حداکثر ظرفیت خود را بکار گیرند تا بتوانیم هر ساله حدود 10 هزار واحد مسکونی احداث و تحویل متقاضیان دهیم.

وی همچنین از مذاکرات بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی در خصوص تخصیص زمین‌های مناسب برای احداث واحدهای مسکونی خبر داد و افزود: به تمامی شهرداران محترم اعلام می‌کنم اگر زمین مناسبی هست که ارزش سرمایه‌گذاری دارد، بانک مسکن این آمادگی را دارد که به صورت مشارکتی برای احداث واحدهای مسکونی وارد عمل شده و به رسالت اصلی خودش عمل کند.

وی در پایان از تمامی تلاش‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و گروه مالی بانک مسکن و تمامی شرکت‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد و بر استمرار فعالیت با تمامی قوا در آینده تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی