English

عضو هیات مدیره بانک مسکن خبر داد:

انعقاد قرارداد واحدهای نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی به مبلغ بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال

فاضلیان گفت: قرارداد واحدهای نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی به مبلغ بیش از 53 هزار میلیارد ریال منعقد شده و 23 هزار میلیارد ریال آن با توجه به پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

انعقاد قرارداد واحدهای نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی به مبلغ بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک مسکن، سیدمحسن فاضلیان معاون امور اعتباری و عضو هیات مدیره بانک مسکن طی سفر به استان آذربایجان شرقی در نشستی با حضور امیر بخشی‌زاده مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان، حجت‌الله سروری مدیر کل بنیاد مسکن استان، فرهاد سعیدی سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند و تنی چند از مدیران این استان در بخش مسکن شرکت کرد.

در این نشست آخرین مسائل و راهکارهای مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی مورد ارزیابی قرار گرفت.

فاضلیان طی این جلسه با اشاره به اقدامات بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی گفت: 3 هزار و 86 پروژه ذیل طرح نهضت ملی مسکن در این استان به بانک مسکن معرفی و ثبت شده است که شامل 29 هزار و 480 واحد مسکونی می‌شود.

وی افزود: از تعداد پروژه‌های معرفی شده به بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی در بخش خودمالکین قرارداد 5 هزار و 691 واحد مسکونی منعقد شده است و در بخش متولیان که شامل واحدهای معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران سهند، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌شود، 8 هزار و 767 واحد مسکونی عقد قرارداد شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن تصریح کرد: مبلغ قراردادهای پروژه‌های منعقد شده در استان آذربایجان شرقی در بخش خودمالکین بیش از 20 هزار میلیارد ریال و در بخش متولیان 33 هزار و 367 میلیارد ریال است که در مجموع رقم قرارداد واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این استان به مبلغ 53 هزار و 672 میلیارد ریال می‌رسد.

فاضلیان تصریح کرد: در مجموع بانک مسکن طی طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی تاکنون 23 هزار و 280 میلیارد ریال پرداخت کرده است که مابقی مبلغ قراردادها به نسبت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی این طرح پرداخت می‌شود.

همچنین معاون امور اعتباری بانک مسکن از برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان پیشرفت کاری واحدهای مذکور قرار گرفت.

سعید رضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات بانک مسکن و امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی نیز در این سفر عضو هیات مدیره بانک مسکن را همراهی می‌‍کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی