English

حضور مدیران بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به خوزستان

مدیران بانک مسکن به منظور پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به درخواست‌های مردمی در میز ارتباطات مردمی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان حضور یافتند.

حضور مدیران بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در حاشیه دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های حوزه راه و شهرسازی از روز چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در استان خوزستان مستقر شده است تا بی‌واسطه و مستقیم، پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم استان باشد.

بر همین اساس و به دستور سرپرست بانک مسکن، علی کشاورز عضو هیات عامل بانک و معاون امور شعب و بازاریابی و سعید رضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات بانک با حضور در میز ارتباطات مردمی بانک مسکن در ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مستقر در اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند.

مدیران بانک مسکن همچنین در کنار سایر مدیران حوزه راه و شهرسازی، برای رفع مشکلات مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی، نهضت ملی مسکن و مسکن مهر با حضور مدیران جلساتی برگزار کردند و راهکارهای مناسبی برای پیشرفت و تکمیل پروه‌های نیمه کاره و با پیشرفت 30 درصد اتخاذ شد.

همچنین میز ارتباطات مردمی دیگری از سوی بانک مسکن در ستاد مردمی حوزه وزارت اقتصاد و دارایی مستقر در استان خوزستان نیز راه اندازی شده است و کارشناسان بانک به مسائل مردمی مربوط به دومین سفر استانی رئیس جمهور رسیدگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه