English

معاون اعتبارات بانک شهر اعلام کرد:

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

معاون اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه سیاست های اعتباری این بانک در سالجاری بر پایه حمایت و کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تدوین شده است،گفت: بر همین اساس تا پایان مرداد ماه بیش از 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف حفظ اشتغال و تامین هزینه‌های صاحبان مشاغل آسیب دیده پرداخت خواهد شد.

پرداخت 17 هزار میلیارد ریال به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علی خادمی با اشاره به اینکه بر خود لازم دانستیم با توجه به شرایط موجود حمایت از واحدهای آسیب ‌دیده از کرونا را شدت بخشیم، افزود: در حال حاضر رانندگان مسافری درون و برون شهری خویش فرمای بیمه پرداز و فعالان اقتصادی که در سامانه «کارا» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده اند در اولویت پرداخت تسهیلات بانک شهر قرار دارند.

خادمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون واحدهای تولیدی و شرکت های خدماتی با هیچ مانعی برای دریافت تسهیلات از شعب بانک شهر مواجه نبود و نخواهند بود.

وی تاکید کرد: ارائه تسهیلات متنوع به واحدهای تولیدی جهت افزایش و گسترش تولید ، مساعدت با واحدهای آسیب دیده و جلوگیری از عدم تعطیلی این واحدها و پرداخت تسهیلات مجدد جهت راه اندازی و رونق این واحدها و اشتغال پایدار از جمله سیاست های اعتباری بانک شهر در سال جاری است .

معاون اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه حمایت از توسعه و آبادانی شهرهای کشور طی سال های اخیر همواره بخش مهمی از سیاست های اعتباری این بانک را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این مهم باعث تسریع در روند اجرایی پروژه های شهری و توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو و ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهرها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه