English

مرگ نوجوان ۱۴ ساله و سکوت مدیریت شهری!!/ دراوج کرونا شهروندان در فضای سبز هم امنیت ندارند

اگرسخنان مدیرفضای سبز منطقه درمورد استفاده افرادبی خانمان از برق روشنایی پارک ها برای شارژموبایل ویا کتری آب جوش!!!! درست باشد باید به حال شهرداری و شورای اسلامی شهرتهران گریست که چنین در نظارت وکنترل وحفظ پارک ها ناتوان انند.

مرگ نوجوان 14 ساله و سکوت مدیریت شهری!!/ دراوج کرونا شهروندان در فضای سبز هم امنیت ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، در ساعات پایانی روزشنبه نوجوانی بی گناه در برابر چشمان خانواده اش به دلیل اهمال و سیاسی بازی مدیریت شهری جان داد تا بار دیگر به یاد بیاوریم احدی در مدیریت شهری به فکر شهروندان نیست! حال از شهردار محترم منطقه شش جناب آقای تورج فرهادی که از مدیران باسابقه شهری هستند توقع می رود تا بجای پنهان شدن در پشت پیمانکار بنا به گفته مدیرفضای سبز منطقه، نسبت به وضعیت قلب فرهنگی پایتخت حساس تر عمل کنند.

دراین حادثه تلخ متاسفانه یکی از مهمترین بوستان های کلانشهر تهران فاقد ابتدایی ترین ایمنی های لازم است و این یعنی در دوره جدید مدیریت شهری حتی نگهداشت شهر نیز به درستی انجام نشده است؛ اگر سخنان مدیر فضای سبز منطقه در مورد استفاده افراد بی خانمان از برق روشنایی پارک ها برای شارژ موبایل  یا کتری آب جوش!!!! درست باشد باید به حال شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران گریست که چنین در نظارت و کنترل و حفظ پارک ها ناتوانند که چند "بی خانمان " می توانند سیستم روشنایی پارک ها را دستکاری کنند؛ اکنون از مجموعه نظارتی و حراست مدیریت شهری باید پرسید که اگر چنین سخن و ادعایی درست است، آیا این امکان هست که بقیه تاسیسات پارک ها و فضاهای عمومی نیز توسط بدافزارها و حتی تیم های خرابکاری قابل نفوذ باشد؟؟ 

بیشتر بخوانید:

پنهان شدن شهرداری در سایه پیمانکاران شهری؛ سکوت و شانه خالی کردن شهرداری تا کجا ادامه دارد؟

فرافکنی شهرداری منطقه شش و البته بی تفاوتی روابط عمومی منطقه در اطلاع رسانی این حادثه تلخ، نشان از رهاشدگی دارد؛ این در حالی ست که انتظار می رفت تا دست کم رسانه های منطقه، ضمن انتشار خبر و اطلاع رسانی دقیق به شهروندان قبل از هرچیز، نسبت به تامین آرامش روانی شهروندان قدم بردارند نه آن که مانع از اطلاع رسانی شده که خدای ناکرده سبب بروز حادثه ای دیگر شود؛ مقصر نشان دادن پیمانکار و یا انداختن تقصیر برعهده دوره های قبل، که البته در این دوره از مدیریت شهری بسیار مورد استفاده قرارگرفته و می گیرد، راهی نخ نما شده برای فرار از مسوولیت؛ اکنون سه سال است که  پروژه عمرانی در شهر تهران به صفر متمایل شده است و تنها نگهداشت شهر کمترین توقع شهروندان از مدیریت شهری است؛ بخصوص اکنون که نزدیک به شش ماه است ویروس کرونا نفس مردمان شهر را گرفته و شاید تنها دلخوشی بسیاری از خانواده ها حضور در فضای سبز و پارک هاست تا بلکه اندکی آرامش یابند ولی با حادثه دردناک پارک لاله گویا این امکان نیز از شهروندان سلب شده است.

انتظار می رود مدیریت شهری با برخورد دقیق و درست با عاملان حادثه پارک لاله و پیشگیری از چنین مواردی امنیت شهروندان را در شهر فراهم نمایند. 

مرگ نوجوان 14 ساله

مرگ نوجوان 14 ساله1

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه