English

معاون اتکایی بیمه مرکزی تاکید کرد؛

لزوم توجه جدی به الکترونیکی کردن آمارها برای کنترل اطلاعات

اطلاعات و آمارهای موجود در صنعت بیمه باید به محتواهای قابل ارائه برای اخذ تصمیم گیری و برنامه ریزی در زمانهای مناسب تبدیل شود.

لزوم توجه جدی به الکترونیکی کردن آمارها برای کنترل اطلاعات

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ،  معاون اتکایی بیمه مرکزی در چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه با بیان این مطلب از کیفیت بالا و بهنگام سازی به عنوان مهم ترین ویژگی ها و کارکردهای آمار یاد کرد.

بر اساس این گزارش غلامعلی جهانگیری با تبیین و تشریح  جزییات سامانه آماری تهیه شده موسوم به داشبورد مدیریتی گفت: عملیاتی و اجرایی شدن فعالیت های بیمه ای بدون آمار و اطلاعات امکانپذیر نیست و دراین زمینه کیفیت آماردهی بسیار مهم است.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی با اشاره به سالنامه های فصلی و سالانه که بصورت فیزیکی منتشر می شوند گفت : در حال حاضر  با توجه به سرعت تبادل اطلاعات نمی توان به این کتابها اتکا کرد چرا که تحلیل های مطلوب و مفید از اطلاعات بروز بدست می آید.

جهانگیری در ادامه سخنان خود گفت: افزایش اطلاعات و آمارهای تولیدی از صنعت بیمه در شاخص ها و متغیرهای گوناگون،  تحلیل آنها را دشوار کرده و قطعا کنترل آنها از توان انسان خارج است و همین موضوع ایجاب می کند که بهره گیری از ابزارها و سامانه های الکترونیکی در دستور کار همه ی مدیران و کارشناسان قرارگیرد.

وی از تجمیع اطلاعات و ایجاد سامانه های نظارتی آماری و هوشمند به عنوان چراغ راهی یاد کرد که می تواند به فعالان، صاحب نظران و مدیران صنعت بیمه کمک می کند تا برنامه های آتی صنعت بیمه را بر اساس آن تنظیم کنند.

گفتنی است چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران  فناوری اطلاعات شرکتهای بیمه به مدت دو روز در جزیره کیش برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه