English

فرماندار رامسر:

رامسر ۸۰ سال پیش دارای طرح جامع گردشگری بود

فرماندار رامسر گفت: این شهرستان ۸۰ سال پیش دارای طرح جامع گردشگری بود اما از بابت زیرساخت‌ها هنوز کار‌های مهمی بر زمین مانده و حق رامسر در حوزه گردشگری ادا نشده است.

رامسر 80 سال پیش دارای طرح جامع گردشگری بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد آزاد در نشست شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس سازمان گردشگری کشور در این شهرستان برگزار شد گفت: ظرفیت‌های متعدد گردشگری و طبیعت گردی رامسر را منحصر به فرد دانست و با بیان اینکه مزیت اصلی رامسر مردم آن است گفت: رامسر سالانه میزبان ۴ و نیم‌ میلیون گردشگر داخلی و بیش از ۱۰۰هزار مسافر خارجی  است.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های صنعت گردشگری شده است، اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

فرماندار رامسر به داستان غم انگیز باغ ۳۳ هکتاری رامسر اشاره کرد و گفت: یکبار برای همیشه باید برای وضعیت باغ ۳۳ هکتاری و بلوار تاریخی معلم اقدام اساسی صورت بگیرد.

آزاد افزود: قلعه تاریخی مارکوه در شهر کتالم و ساداتشهر نیازمند نگاه ویژه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جنگل دالخانی  گفت: بخشی از کار توسعه و بهسازی پارک جنگلی انجام شده است، اما برای تکمیل آن نیازمند اعتبار ویژه است چرا که ۱۰ سال است که تیر‌های برق برای رساندن برق و ایجاد زیرساخت کاشته شده، ولی نیمه کاره رها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه