English

مشاور رئیس قوه قضائیه ایران مطرح کرد:

بانک قرض الحسنه مهر ایران، همراه روزهای سخت اقتصادی برای بهبود معیشت مردم

مشاور رئیس قوه قضاییه در جلسه مشترک تفاهم نامه سه جانبه برای پوشش خدمات بیمه‌ای کارکنان و قضات قوه قضاییه از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بهبود معیشت مردم تقدیر کرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران، همراه روزهای سخت اقتصادی برای بهبود معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرضیه وحید دستجردی، مشاور رئیس قوه قضاییه، در جلسه تفاهم نامه پوشش خدمات بیمه‌ای کارکنان و قضات قوه قضاییه که در قالب طرح مهر دانا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا انجام می‌شود بیان داشت: از بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا که نقش قابل توجهی در بهبود عملکرد اجرایی کشور داشتند تشکر می‌کنم.
وی افزود: از دکتر اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز تشکر می‌کنم که پایه گذار این طرح هستند و با توجه ویژه به قرض الحسنه در این سرایط سخت اقتصادی به دنبال بهبود معیشت مردم هستند.
مشاور رئیس قوه قضاییه در ادامه به ضرورت اصلاح نظام بانکی اشاره کرد و اذعان داشت: چیزی که نه تنها در کشور خودمان، بلکه در دنیا می‌بینیم، مسئله‌ای است که در نابسامانی‌های سیستم بانکی وجود دارد و همه جای دنیا، می‌بینید که فیلم‌های سینمایی و سایر محتوای رسانه‌ای را راجع به آن ساختند و اکنون می‌بینیم که بانک، نهادی شده که متأسفانه در بسیاری موارد منجر به فقیر شدن افراد شده است.
دکتر وحید دستجردی تصریح کرد: این درحالی است که بانک‌ها باید کمک حال مردم بوده و در این مسیر ضمن ارائه بهترین شکل بانکداری که همانا بانکداری اسلامی است، فرهنگ قرض الحسنه را نیز جامه عمل بپوشانند.
مشاور رئیس قوه قضاییه افزود: امروز باید در نظر بگیریم که وقتی بناست سودی به مشتری اعطا شود، مشتری هم در سود و هم در زیان آن شریک باشد و اینطور نمی‌شود که صرفاً مشارکت در سود باشد.
وی ادامه داد: سیستم بانکداری ما باید یک سیستم بانکداری متحولی بشود و من ممنونم از بانک قرض الحسنه مهر ایران که باعث چنین عملکردی شده و با توجه به اینکه من در کمیته امداد نیز هستم شاهد اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به افراد تحت پوشش کمیته امداد بوده‌ام.
دکتر وحید دسترجردی یادآور شد: امروز بیش از پیش نیاز است تا فعالیت‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران تبلیغ شده و مردم این بانک را بیشتر بشناسند.
مشاور رئیس قوه قضاییه اذعان داشت: من نیز به نوبه خود از مردم می‌خواهم که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری کرده تا شعار «قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود» را عمل بخشیم.
وی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران را با خدمات متنوعی که دارد باید جدی گرفت ما اگر می‌خواهیم که کمکی به اقشار آسیب پذیر کرده و در توانمندسازی آنها سهیم باشیم، بهترین کار این است که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه