English

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

اعطای وام های قرض الحسنه برای آبادانی روستاها در برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با اعطای وام های قرض الحسنه به روستاییان می توان قسمتی از هزینه های بخش کشاورزی، باغداری و دمداری را تامین کرد و از این طریق نقش بسزایی در آبادانی روستاها ایفا نمود.

اعطای وام های قرض الحسنه برای آبادانی روستاها در برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، عیسی امامی با اشاره به چالش نقدینگی در کشور بیان داشت: با برنامه ریزی مناسب، سیاست گذاری و رقابت پذیری می توان معضل نقدینگی را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی درباره رشد ۸۲ درصدی منابع در سال گذشته و همچنین رشد ۴۵ درصدی منابع در سال جاری اظهارداشت: با اهتمام همکاران ما در جذب بازارهای هدف، منابع بانک از رشد چشمگیری برخوردار بوده و تمامی تلاش ها در این دوران منطقی و مطلوب است.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه ابعاد بانک در حال بزرگ شدن است و به طبع مسئولیت های بیشتری بر عهده آن نهاده خواهد شد که نیازمند برنامه ریزی های راهبردی می باشد.

وی ضمن تاکید بر نقش شورای راهبردی در مسیر پیشرفت بانک خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه های اجرایی و راهبردی زیادی در سطح شعب اجرا شد که با نتایج مناسبی همراه بود از این رو شورای راهبردی در بدنه ستاد مرکزی نیز قوت گرفت که در روند رشد منابع و اجرای طرح های ۲ در یک، همیاران مهر و ... نیز تاثیر مثبتی گذاشت.

امامی همت، همدلی و انگیزه کارکنان در دستیابی به اهداف تدوین شده برای سال جاری را یکی از عوامل مهم موفقیت دانست و گفت: جدیت در تلاش و تعالی دیدگاه می تواند به رشد بیشتر شاخص های بانک کمک کند.

وی موضوع آموزش همکاران در تمامی حوزه های حرفه ای را یکی از ضروریات دانست و بیان داشت: به طور قطع، داشتن نیروی انسانی توانمند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بانک خواهد داشت و باید به این مهم در سال های آتی توجه بیشتری شود.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران درخصوص اهمیت مسئولیت های اجتماعی بانک نیز اظهارداشت: یکی از جوامع هدف و افراد آسیب پذیر، روستاییان هستند، در سال جدید لازم است تا با استفاده از پتانسیل های بانک این قشر از جامعه را پوشش دهیم و با اعطای وام های قرض الحسنه بخشی از نیازهای مالی آنان را تامین نماییم.

عیسی امامی با اشاره به برنامه عملیاتی بانک، تصریح کرد: در برنامه عملیاتی سال ۹۸ تمامی شاخص ها، چالش ها و فرصت ها شناسایی شده است و با ترسیم و تدوین اهداف آن چراغ راه مطلوبی برای حرکت بانک روشن خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه