English

تاریخ باز شدن پارک های ابی استانبول مشخص شد

اکثر پارک های آبی استانبول در فضای باز قرار دارند، مدت زمان خدمات دهی آنها محدود است و حداکثر تا اواخر مهر ماه باز هستند و گردشگران باید از این موضوع آگاه باشند تا با برنامه ریزی دقیقی به استانبول سفر کنند.

تاریخ باز شدن پارک های ابی استانبول مشخص شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از travelling topic که پایگاه خبررسانی مستقیم در استانبول است، اکثر پارک های آبی استانبول در ژوئن (خرداد ماه) بازگشایی خواهند شد.

یکی از پارک های آبی که تاریخ دقیق بازگشایی آن معلوم گردیده، پارک آبی مارینا ( توزلا) می باشد که در سمت آسیایی استانبول واقع شده است. این پارک آبی در تاریخ 11 ژوئن (22 خرداد) بازگشایی خواهد شد و گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند می توانند از خدمات این پارک آبی استفاده کنند. نکته ای که باید درباره پارک آبی توزلا بدانید این است که مردان بالای 15 سال باید همراه با همسر خود وارد این پارک آبی شوند در غیر این صورت از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.

زمان کار پارک های آبی استانبول معمولا از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

لازم به ذکر است، از انجایی که اکثر پارک های آبی استانبول در فضای باز قرار دارند، مدت زمان خدمات دهی آنها محدود است و حداکثر تا اواخر مهر ماه باز هستند و گردشگران باید از این موضوع آگاه باشند تا با برنامه ریزی دقیقی به استانبول سفر کنند.

برای مشاهده آدرس و اطلاعات بیشتر از تمام پارک های آبی استانبول می توانید از Istanbul water park بازدید کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه