English

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

اولویت سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و مردمی‌سازی ساخت مسکن است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: تامین زمین و مردمی‌سازی ساخت مسکن در اولویت این سازمان است.

اولویت سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و مردمی‌سازی ساخت مسکن است
به گزارش خبرگزاری موج

، «ارسلان مالکی» در نخستین نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه رویکرد اصلی امسال این سازمان مشارکت و تفکر جمعی است، گفت: لازمه پیشرفت و دستیابی به اهداف مورد نظر در سازمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تلاش مضاعف امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، افزود: میزان زمین‌های تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته‌ بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ظرفیت نیروی انسانی شاغل در سازمان ملی زمین و مسکن را از نقاط قوت این مجموعه برشمرد و تاکید کرد: اکنون میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تامین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است.

وی، اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید را انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل دانست و اضافه‌کرد: همه موارد موجود در این برنامه مهم و از اولویت‌های کاری امسال سازمان ملی زمین و مسکن است.

تکمیل و توسعه سامانه تدوین پایش و ارزیابی برنامه اجرایی، مولدسازی و درآمدزایی برای اجرای پروژه‌های جدید، تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، بازشماری منابع و ایجاد آرشیو الکترونیکی، انجام تفاهمات برای ساخت مسکن، اجرای قانون کاداستر، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار اداری و انجام امور پژوهشی و آموزشی در سازمان، از دیگر مواردی بود که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر اهمیت انجام آنها تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه