English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

احداث ۳۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از احداث تعداد ۳۷۸ ‌واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرضا خبر داد.

احداث ۳۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا

غلامرضا سبزواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، بیان داشت: پنج هزار و ۶۲۵ نفر واجد شرایط در سامانه سمن وزارت راه و شهرسازی، به مرحله تائید نهایی رسیده‌اند. 

وی با اشاره باینکه همزمان با آغاز فعالیت دولت سیزدهم، بحث خانه دار شدن مردم با عزمی قوی و جدی در دستور کار دولت قرار گرفت ،افزود: با تصویب قانون تولید مسکن توسط مجلس شورای اسلامی، سالانه به طور متوسط یک میلیون مسکن مسکونی برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است. 

این مقام مسئول اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که پنج هزار و ۶۲۵ نفر واجد شرایط در سامانه سمن وزارت راه و شهرسازی، به مرحله تائید نهایی رسیده‌اند. 

سبزواری ادامه داد: برای تأمین زمین، قانون جهش تولید مسکن، ۳۰۰ هکتار از اراضی دولت به محدوده شهرستان شهرضا و ۵۰ هکتار به شهر منظریه الحاق می‌شود. 

وی با اشاره به اقدامات این اداره در حوزه راه تصریح کرد: با حمایت مسئولین استان و شهرستان در حوزه احداث راه، اقدامات خوبی از جمله چهار خطه کردن محور شهرضا - مبارکه انجام شد که در سال ۱۳۹۸ به افتتاح رسید. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: با افتتاح این پروژه در محور مواصلاتی و پر تردد شهرضا - مبارکه، شاهد کاهش تصادفات در این محور بودیم که از اقدامات مهم اداره راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه