English

میلگرد اصفهان؛ بهترین و پرفروش‌ترین میلگرد در ۵ ماه سال ۱۴۰۱

از پرفروش ترین و باکیفیت ترین میلگردهای کشور، میلگرد ذوب آهن اصفهان است؛ در این مقاله روند تغییرات قیمت این محصول را از فروردین تا مرداد 1401 بررسی کرده ایم.

 میلگرد اصفهان؛ بهترین و پرفروش‌ترین میلگرد در 5 ماه سال 1401

 

به گزارش خبرگزاری موج، مقاطع فولادی داخل کشور تحت استانداردهای بالایی در کارخانه‌های معتبر داخلی تولید و در بازار عرضه می شوند؛ اما در میان کالاهای تولیدی برندهای مختلف، میلگرد ذوب آهن اصفهان اعتبار بالاتری دارد و به‌عنوان بهترین محصول فولادی کشور شناخته می‌شود. محصولات این برند در ۵ ماهه اخیر امسال هم مانند سال‌های قبل، جزء پرفروش‌ترین‌های بازار بوده‌اند. در این گزارش علت‌هایی که باعث شده میلگرد اصفهان طرفداران بسیاری داشته باشد را بررسی می‌کنیم؛ همچنین درباره روند قیمت این محصول از ابتدای ۱۴۰۱ تاکنون صحبت خواهیم کرد.

"میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان که با نماد اختصاری ESCO در بازار عرضه می‌شود، در سایزهای مختلف 10 تا 32 و با استانداردهای A1، A2 و A3 تولید می‌گردد. این مقطع که از بهترین میلگردهای کشور به شمار می‌آید؛ در اکثر پروژه‌های عمرانی کاربرد داشته و جزء پرفروش‌ترین کالاهای فولادی است. کارشناسان آهن آنلاین در این مطلب تغییرات قیمت این محصول را در 5 ماه نخست سال 1401 بررسی کرده‌اند و دلایل خرید این محصول را شرح داده‌اند. برای تهیه این مقطع و کسب بیشترین سود از خرید می‌توانید به ahanonline  مراجعه کنید."

ذوب آهن؛ بهترین برند تولیدکننده میلگرد ایران

کارخانه ذوب آهن اصفهان، یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های محصولات فولادی است که انواع مقاطع را تولید می‌کند؛ از میان کالاهای مختلف این مجموعه، میلگردهای آن تا حد زیادی رضایت کاربران را جلب کرده و به‌عنوان بهترین محصول آن شناخته می‌شوند.

این مقاطع فولادی در کارخانه ذوب آهن اصفهان، به‌صورت ساده و آجدار با استانداردهای A2 و A3 و در سایزهای مختلف ۱۰ تا ۳۲ تولید می‌شوند. آرماتورهای برند اصفهان به‌صورت کلاف یا شاخه‌ای در بازار عرضه می‌شوند؛ این تنوع محصول، به معنای توانایی تأمین نیازهای پروژه‌های مختلف است.

چرا میلگرد اصفهان بخریم؟ 3 دلیل برای خرید میلگرد ذوبی

میلگرد اصفهان، جزء محصولاتی است که هم در بازار و هم در بورس کالا تقاضای بالایی دارد؛ این برند سال‌های زیادی است که در بازار عرضه می‌شود و همواره رضایت مشتریان را بخاطر کیفیت، تأمین نیازها و قیمت مناسبی که دارد جلب کرده است. در ادامه سه دلیلی که باعث می‌شود از خرید این محصول پشیمان نشوید را بررسی خواهیم کرد.

کیفیت

کیفیت مقاطع فولادی، به‌صورت مستقیم با امنیت پروژه در ارتباط است؛ کارخانه ذوب آهن اصفهان، مجموعه‌ای است که امتحان خود را پس داده و اعتماد مشتریانش را جلب کرده است و اکنون همه فعالان بازار فولاد می‌دانند که این مجتمع محصولات باکیفیت عرضه می‌کند.

 

کیفیت و قیمت میلگرد اصفهان، باعث شده تا این کالا پرفروش باشد.

کیفیت و قیمت میلگرد اصفهان، باعث شده تا این کالا پرفروش باشد.

قیمت

ارزش میلگرد اصفهان معمولا در سطح متوسط بازار است؛ افرادی‌که به بودجه اهمیت می‌دهند و از روش‌های مختلف سعی می‌کنند هزینه‌های پروژه را کم‌تر کنند، از محصولات ذوب آهن اصفهان برای پروژه‌هایشان استفاده می‌کنند. آن‌ها می‌دانند با محصولات این کارخانه می‌توانند کیفیت و قیمت مناسب را به‌صورت همزمان داشته باشند.

تنوع

همانطورکه گفتیم، مجتمع ذوب آهن اصفهان انواع مقاطع فولادی را در استانداردها و سایزهای مختلف تولید می‌کند؛ بنابراین، می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصولات مورد نظرتان توسط این کارخانه تولید می‌شود و می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را در یک سفارش از این مجتمع یا انبار عرضه‌‌کنندگان معتبر محصولات این برند، تحویل بگیرید.

روند نمودار قیمت میلگرد اصفهان از فروردین تا مرداد 1401 صعودی بود یا نزولی؟

در کنار کیفیت بالا و تنوع محصولات کارخانه ذوب آهن، بهای میلگرد اصفهان، یکی از مهم‌ترین معیارهای خریداران برای تصمیم‌گیری و تهیه این مقطع است. هزینه هر شاخه ۱۲ متری سایز ۱۴ این محصول، در اولین روز کاری فروردین ۱۴۰۱، ۱۶۸۸۰ تومان بود، اما در روزهای بعد کاهش پیدا کرد و به ۱۶ هزار تومان رسید. بعد از آن روند ثابت ماند و بعد از چند روز شیب صعودی گرفت و دوباره قیمت به نزدیکی ۱۶۹۰۰ تومان بازگشت. این رویه صعودی تا هفته سوم خرداد هم ادامه داشت و حتی بهای محصول را به ۱۷۵۰۰ تومان رساند؛ البته در این میان، روزهای نزولی هم وجود داشت. اصلاح قیمت میلگرد اصفهان از روزهای آخر خرداد ماه آغاز شد و به کم‌تر از ۱۷ هزار تومان برگشت.

طبق نظر کارشناسان آهن آنلاین:

"کسب اطلاع از قیمت روز میلگرد اصفهان برای خریداران این محصول باکیفیت، اهمیت زیادی دارد. قیمت میلگرد اصفهان امروز که در سایزهای ۸ تا ۳۲  در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، براساس عوامل متعددی دچار تغییرات لحظه‌ای می شود."

 هزینه این کالا تا اواخر تیرماه بین ۱۶۰۰۰ تا ۱۶۸۰۰ در نوسان بود. ارزش این مقطع با روند نزولی مرداد را آغاز کرد و این رویه تا پایان ماه هم ادامه داشت و در نهایت نمودار را به نقطه کف ۱۴۴۰۰ تومان رساند.

 

نمودار قیمت میلگرد 14 اصفهان را در تصویر می توانید مشاهده کنید.

نمودار قیمت میلگرد 14 اصفهان را در تصویر می توانید مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت میلگرد اصفهان تا آخر سال

افراد حرفه‌ای و سابقه‌داران حوزه آهن می‌دانند که در بازار فولاد، امکان پیش‌بینی دقیق نرخ محصولات وجود ندارد؛ البته افرادی‌که تحلیل قیمت و نمودارها را یاد گرفته‌اند و تجربه زیادی در بازار دارند، سعی می‌کنند باتوجه به روندهای کنونی و پیگیری اخباری که ممکن است بر بازار تأثیر بگذارد، بهای این محصول در آینده را پیش‌بینی کنند. اما این افراد هم صددرصد مطمئن نیستند که بازار مطابق با انتظار آن‌ها رفتار می‌کند و پیش‌بینی‌هایشان محقق می‌شود.

 

پیش بینی قیمت میلگرد اصفهان کار دشواری است.

پیش بینی قیمت میلگرد اصفهان کار دشواری است.

باتوجه به نمودار سال‌های قبل متوجه می‌شویم که قیمت میلگرد در طول سال روند صعودی داشته است؛ در نمودار قیمت این مقاطع فولادی، شیب‌های منفی هم به چشم می‌خورد، اما این شیب‌ها موقتی بوده‌اند و بعد از مدتی به روند صعودی خود برگشته‌ است. بنابراین انتظار می‌رود نمودار ارزش میلگرد اصفهان تا پایان ۱۴۰۱ هم با شیب ملایم به صعود ادامه بدهد و در این میان روزهای نزول را هم تجربه کند.

سخن پایانی

نرخ آهن یکی از مهم‌ترین عناصر تعیین کننده ارزش مقاطع فولادی است و به صورت روزانه نوسان دارد؛ افرادی‌که در بازار فولاد فعالیت دارند، پیش از هرچیز، قیمت آهن را در بازارهای بین‌المللی و داخلی بررسی می‌کنند. ما در مجموعه آهن آنلاین بروزترین اطلاعات درباره بهای انواع آهن آلات، فولاد و مقاطع ثانویه را منتشر می‌کنیم؛ در این سایت می‌توانید جدول‌هایی را ببینید که ارزش هر کالا را به تفکیک به شما نشان می‌دهد. در سایت همچنین نمودارهای درج شده است که روند قیمت در بازه‌های زمانی مختلف را نشان می‌دهد و به شما در تحلیل بازار کمک می‌کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه