English

بهترین راه برای درآمد از فارکس چیست؟

اگر بدنبال بهترین راه برای درآمد از فارکس هستین ابتدا باید دوره آموزش فارکس را یاد و سپس با بروکرهای فارکس و پیش بینی بازار فارکس آشنا شوید

بهترین راه برای درآمد از فارکس چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، بازار فارکس به عنوان بزرگترین بازار جهان، این روزها توجه بسیاری را در ایران به خود جلب کرده است. اما ترس از دست دادن سرمایه و نداشتن دانش و مهارت در این زمینه به مانعی برای علاقه مندان به این تجارت پرسود تبدیل شده است. تازه واردان به این بازار در وهله اول باید تنها بر یادگیری  دوره فارکس اصول اولیه این بازار تمرکز کنند.

 

آموزش و دیدن دوره فارکس مناسب

برای یادگیری نحوه کسب درآمد در فارکس، لازم است بدانید که بدون دیدن دوره فارکس و عدم داشتن دانش کافی در مورد بازار فارکس و کسب مهارت کافی برای ایجاد درآمد در این بازار، ورود به آن نامناسب است. بنابراین، اول از همه، شما باید یاد بگیرید که چگونه از این راه پول در بیاورید.

برای کسب درآمد بالا و ثابت از بازار فارکس، لازم است قوانین و دستورالعمل های تعیین شده برای درآمدزایی از این طریق را رعایت کرده، بر اساس این دستورالعمل ها عمل کنید. نکته مهم دیگری که باید رعایت کنیم تا به افرادی که می‌خواهند از طریق فارکس درآمد بالایی کسب کنند، آموزش دهیم این است که این روش نیز مانند سایر روش‌های تجارت مالی دارای پیچیدگی و سختی های خاص خود است.

پس لازم است اطلاعات کافی در مورد اصول درآمدزایی از طریق بازار فارکس به دست آورد و طبق اصول و استانداردها عمل کرد. باید توجه داشته باشیم که این قوانین و استانداردها بی اساس نیستند و توسط افرادی که درمنصب قدرت در این حوزه از درآمدزایی هستند، نوشته شده است. پس برای کسب درآمد بالا از این راه، رعایت این استانداردها و این قوانین ضروری است.

فارکس

بهترین بروکر فارکس یا همان کارگزارمناسب را انتخاب کنید!

اطمینان حاصل کنید که کارگزاری که انتخاب می کنید با چارچوب قانونی موجود مطابقت دارد، در واقع یکپارچگی بازار ارز را حفظ می کند. همانطور که رویدادهای گذشته نشان داده است، سرمایه گذاران بیشتر قربانی کلاهبردارانی می شوند که ادعا می کنند در تجارت آنلاین فارکس کهنه کار هستند.

موارد زیادی وجود داشته است که معامله گران پس از افزایش هزینه های معاملاتی، معامله را متوقف کرده و شروع به از دست دادن پول در سرمایه گذاری خود کرده اند. پس مراقب کلاهبردارانی باشید که چنین کارهای کثیفی انجام می دهند.

اگر فکر می‌کنید بهترین بروکر فارکس یا یک کارگزار معاملاتی عالی پیدا کرده‌اید، حتماً بازخورد کاربران در شبکه را بررسی کنید تا ببینید آیا اکثر مردم تجربه خوبی با آنها داشته‌اند یا خیر. همچنین مطمئن شوید که کارگزاری که انتخاب می‌کنید جفت ارز مورد نظرتان را به شما ارائه می‌کند. هم چنین کمیسیونی که برای هر معامله می‌پردازید به اندازه کافی رقابتی باشد.

بهترین بروکر فارکس باید دارای چه ویژگی هایی باشد

  • کمیسیون و اسپرد مقرون به صرفه داشته باشد
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته باشد
  • واریز و برداشت مناسب برای کاربران ایرانی
  • دارای حساب های معاملاتی گوناگون
  • داشتن حساب دمو یا آزمایشی
  • داشتن لایسنس و رگوله یا قوانین معتبر اروپایی
  • به روز بودن پلتفرم معاملاتی

برای خود یک حساب دمو یا آزمایشی و تمرینی ایجاد کنید

بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی بزرگ، یک گزینه حساب دمو برای آزمایش کسب‌وکار شما بدون خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده‌اید، ارائه می‌کنند.

فارکس

Top of Form

Bottom of Form

ایده خوبی است که از چنین پلتفرمی ‌برای کسب درآمد در فارکس استفاده کنید تا زمانی که در منحنی یادگیری هستید پول خرج نکنید.در طول جلسات تمرین، می توانید از اشتباهات خود درس بگیرید و آنها را در زمان واقعی تکرار نکنید.

پیش بینی فارکس به روش تحلیل داده ها در بازاز

اولین قدم برای استفاده از هر بازاری این است که یاد بگیرید چگونه آن بازار را به موقع پیش بینی کنید. قبل از رسیدن به سطوح کلیدی و سپس جستجوی فرصت های تجاری باید بازار را پیش بینی کرد. اگر بازار برای شما مبهم است، به دنبال معامله هر نوسان در بازار باشید.

Top of Form

Bottom of Form

چنین معاملاتی احساسی هستند و سودی ایجاد نمی کنند. توجه به جهتی که بازار در حال حرکت است به شما کمک می کند یک قدم جلوتر از بازار باشید. در ادامه با 4 روش اساسی و کاربردی پیش بینی فارکس آشنا خواهیم شد.

  • پیش بینی بنیادی یا تحلیل بنیادی، که تجزیه و تحلیل صورت های مالی یک شرکت برای تعیین ارزش واقعی معاملات آن شرکت است. داده های مالی را پیگیری کنید و اخبار مالی روزانه را تجزیه و تحلیل کنید.
  • پیش‌بینی فنی یا تحلیل تکنیکال تلاش می‌کند تا روندهای بازار را شناسایی کند و از طریق تحقیق و تجزیه و تحلیل الگوها و روند، حرکت‌های آتی قیمت را پیش‌بینی کند.
  • پیش بینی بازار با ترکیب تحلیل تکنیکال با مبانی یا با ترکیب تحلیل های فنی مختلف با هم.
  • پیش بینی حرکات معامله گران دیگر با اندازه گیری روند بازار و پیش بینی نمودار قیمت با پیروی از روند مشتری.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه