English

الیاس فتاحی:

بیش از ۴۱ هزار زائر اربعین از مرز مهران وارد کشور شدند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: 41 هزار و 242 زائر از 28 شهریور تا ساعت 12 امروز از طریق پایانه مهران وارد کشور شدند.

بیش از 41 هزار زائر اربعین از مرز مهران وارد کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست قرارگاه ویژه اربعین در پایانه مرزی مهران افزود: از مجموع 41 هزار و 242 زائر که تاکنون از مرز مهران وارد کشور شدند 39 هزار و 957 نفر ایرانی و یک هزار و 367 نفر خارجی بودند.

وی اظهار داشت: همچنین از بامداد شب گذشته تا ساعت 12 امروز 10 هزار و 578 زائر از طریق پایانه مرزی مهران به کشور وارد شدند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: امروز بخش عمده ای از زائران عتبات عالیات از طریق مرز مهران به کشور وارد شدند که با جلسات منظم و روزانه قرارگاه تدابیر لازم برای خدمات های و انتقال زائران به مبدا اندیشیده می شود.

فتاحی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت های اربعین بدلیل حجم بالای تردد زائران یک ضرورت است و برای تکمیل و تسریع در زیرساخت های حوزه سلامت اهدای زمین به دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: بمنظور خدمات دهی به زائران عتبات عالیات همچنان مواکب فعال هستند و دستگاه های امدادی و خدمات نیز در پایانه مستقر باشند.

وی خواستار نظارت بر کرایه انتقال زائران به مبدا شد و افزود: نیروی گشت مشترک تعزیرات در پایانه مرزی مهران فعال شوند و بصورت دقیق بر میزان کرایه بها نظارت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه