English

الیاس فتاحی:

هیچ مشکلی در بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد/ همزمان با ورود زائران اقدامات بهداشتی انجام می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد و همزمان با ورود زائران اقدامات بهداشتی انجام می شود، گفت: موارد مشکوک تحت مراقبت های بهداشتی به محل سکونت خود فرستاده می شوند.

هیچ مشکلی در بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد/ همزمان با ورود زائران اقدامات بهداشتی انجام می شود

به گزارش  خبرگزاری موج ایلام ایلام، الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست قرارگاه ویژه اربعین در پایانه مرزی مهران افزود: با توجه به تمهیدات و برنامه ریزی از پیش انجام شده توسط قرارگاه اربعین استان و نیز اهتمام کلیه دستگاه های انتظامی، امنیتی، امدادی و خدمات رسان هیچ مشکلی در بازگشت زائران از طریق مرز مهران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته به تدریج زائرانی که به کشور عراق رفتند، باز می گردند و از این افراد پس از ورود به کشور تست کرونا گرفته می شود،اظهار داشت: تمامی زائران در نخستین گیت ورود پس از انجام تست رپید وارد کشور می شوند و افرادی که تست آنان مثبت باشد تحت نظارت مراقبت سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایلام بصورت مجزا و جدا از سایرین راهی محل سکونت خود می شوند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: افرادی هم که  بدحال باشند و حال آنان مساعد نباشد تحت نظارت نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مستقر در پایانه مرزی مهران برای درمان و مراقبت بیشتر به بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران ارجاع داده می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 بیمارستان صحرایی و یک اردوگاه اضطراری در پایانه مرزی مهران فعال و آماده خدمات رسانی به زائران است.

فتاحی با قدردانی از تمامی دستگاه های درگیر در کار تاکید کرد: گروه راهنمای مسیر مستقر در پایانه مرزی مهران پس از نماز مغرب و عشا فعال می شوند و زائران را پس از ورود به پایانه تا محل سوار شدن به اتوبوس ها هدایت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: بدلیل حفظ سلامت تمامی زائران باید پس از ورود به کشور به سمت محل مشخص اتوبوس های مستقر در پایانه هدایت شوند تا با اتوبوس راهی محل سکونت خود شوند.

همچنین معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه عملکرد کمیته های قرارگاه ویژه اربعین رضایت بخش است،گفت: تمامی کمیته های قرارگاه ویژه اربعین بخوبی وظایف خود را انجام داده اند و تغذیه و آب در پایانه مرزی به اندازه کافی موجود است.

احمد کرمی در نشست ستاد اربعین استان با بیان اینکه اتوبوس به اندازه کافی برای بازگشت زائران به مقصد در پایانه مرزی مستقر است و در این راستا مشکلی وجود ندارد، افزود:افرایش تعداد گیت ها و همچنین تنظیم صحیح فرآیند تست کرونا که همواره مورد تاکید مسئولان کشوری است در دستور کار قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه