English

احمد کرمی:

آغاز بازگشت زائران اربعین از مرز مهران به کشور

معاون عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران از آغاز بازگشت زائران اربعین به مرز مهران خبر داد و گفت:تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز فراهم شده و بازگشت زائران اربعین به تدریج آغاز شده است و از عصر امروز شدت می‌گیرد.

آغاز بازگشت زائران اربعین از مرز مهران به کشور

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران از بامداد امروز به تدریج و به صورت محدود آغاز شده است و از عصر امروز پیک ورود زائران شدت خواهد گرفت، افزود:برای جابجایی زائران در پایانه مرزی مهران هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و اتوبوس به میزان کافی برای بازگشت زائران از زیارت اربعین در مرز مهران تامین شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران با بیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود 70 تا 80 درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند، اظهار داشت: موکب خدمت رسانی در مرز مهران برای زائران مهیا شده است و مشکلی در تامین آبرسانی وجود ندارد.

کرمی مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است،خاطرنشان کرد: از عاشقان حسینی خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند زیرا امکان خروج از مرز مهران وجود ندارد و هم اکنون زوار پس از زیارت ازبعین حسینی به تدریج وارد کشور می شوند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز بین‌المللی مهران به عنوان تنها مرز زمینی برای بازگشت زائران از پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:بر اساس موافقت مسئولان عراقی امسال تنها 60 هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آنها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی