English

فرشته‌ای دیگر از آسمان ایلام پر کشید:

شهید راه خدمت،جهاندار رستم خانی پرستار مدافع سلامت آسمانی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه شهید راه خدمت، جهاندار رستم خانی پرستار مدافع سلامت حوزه ی درمان آسمانی شد،گفت:جهاندار رستم‌خانی پرستار بیمارستان شهید مصطفی خمینی به عنوان ششمین شهید مدافع سلامت استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، به جمع دیگر شهدای مدافع سلامت پیوست.

شهید راه خدمت،جهاندار رستم خانی پرستار مدافع سلامت آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: این پرستار متعهد و فداکار که در ایام شیوع بیماری کرونا، دلسوزانه و مسئولانه به بیماران خدمت نمود؛ بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را برای خدمت به بیماران و نجات جان آنان فدا کرد.

وی اظهار داشت:قطعاً مردم شریف استان و بیماران مبتلا به کرونا که سلامت خود را دوباره به دست می‌آورند، سلامتی خود را مدیون زحمات و تلاش‌های شایسته و ایثارگرانه عزیزانی همچون مرحوم جهاندار رستم‌خانی و دیگر شهدای مدافع سلامت خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پیامی شهادت جهاندار رستم‌خانی به عنوان ششمین شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت و تصریح کرد:همکار متعهد و دلسوز و فداکار، شهید جهاندار رستم‌خانی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بود که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به بیماران صادقانه و خالصانه خدمت نمود و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کریمیان خاطرنشان کرد:شهادت این همکار زحمتکش که ایثارگرانه و صادقانه جان خود را برای خدمت به مردم و نجات جان بیماران فدا کرد،افتخاری بزرگ برای خانواده محترم این شهید والامقام و همکارانش در دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌گردد و تلاش‌های شبانه‌روزی آن عزیز سفر کرده در کنار دیگر مدافعان سلامت، همواره در یاد و خاطره‌ها جاودانه است.

وی ادامه داد:این شهید والا مقام مدافع سلامت در راستای تامین و حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و با دیگر کادر درمان و همرزمان خود در مسیر مقابله با بیماری کووید۱۹، به جانفشانی پرداخت تا سلامت بیماران حفظ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  گفت: کادر سلامت استان برای خدمت صادقانه به مردم و بیماران، حتی حاضرند جان خود را فدا کنند و امید است که مردم عزیز برای محافظت از کادر درمانی و برای سلامت خود، توصیه ها و اصول بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

کریمیان افزود:اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، شهادت این بزرگمرد را با قلبی سَرشار از غم و اندوه به خانواده داغدار ایشان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهید بزرگوار، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی