English

جمیل صادقی فر:

روند واکسیناسیون در شهرستان های ایلام به طور منظم درحال انجام است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان ها به صورت روان و به طور منظم در حال انجام است و هفته آینده سومین مرکز واکسیناسیون نیز راه اندازی می شود.

روند واکسیناسیون در شهرستان های ایلام به طور منظم درحال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در کارگروه رسانه ای کرونا استان با اشاره به اینکه سومین مرکز واکسیناسیون در استان هفته آینده با همکاری سپاه امیرالمومنین راه اندازی می شود،افزود: همزمان با گروه های سنی مشخص شده توسط سامانه وزارت بهداشت، گروه های شغلی مجاز از جمله بانک ها، خبرنگاران، نیروهای انتظامی، زندان‌ها، اساتید دانشگاه و حوزه حمل و نقل نیز واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه تجمع در سالن های واکسیناسیون به دلیل باز بودن انتخاب زمان، تاریخ و مراجعه برای واکسن توسط افراد در سامانه است و این تجمع تنها ساعاتی از روز وجود دارد، اظهار داشت:پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مراکز واکسیناسیون تا ساعت هفت عصر مشغول فعالیت هستند و از مردم تقاضا می شود در انتخاب ساعت حضور خود را در مراکز به گونه ای انتخاب کنند که تجمع کمتری صورت گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و عدم حضور در تجمعات و پرهیز از سفرهای اردویی را خواستار شد و تصریح کرد: با استقرار دستگاه نوبت دهی در سالن های فعال در سطح استان ، روند نوبت دهی نظم بیشتری به خود گرفته است.

دکتر صادقی فر خاطرنشان کرد:شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران، دره شهر، مهران، چوار و دره شهر در وضعیت قرمز بدره و چرداول در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه