English

جمیل صادقی فر:

۱۱ شهرستان ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

11 شهرستان ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه به تازگی  شهرستان سیروان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت،افزود:با ادامه روند افزایشی ابتلا و بستری کل استان در وضعیت قرمز و خطرناک قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: هفته گذشته استان ایلام با ۶۴ درصد افزایش در صدر استان های کشور به لحاظ افزایش ابتلا به کرونا بوده است و این آمار نشان دهنده عدم رعایت قرنطینه و اینکه گردش ویروس بسیار زیاد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یعنی گرفتاری دوباره کادر خسته بهداشت و درمان و تکرار روزهای دلهره آور آبان، افزایش ابتلا به کرونا یعنی افزایش بستری و افزایش بستری نیز یعنی  افزایش فوت و از دست دادن هم استانی ها که دردناک است.

صادقی فر خاطرنشان کرد: کاهش تردد، عدم تجمع و در خانه ماندن اصلی است در این روزها بخصوص برای افراد آسیب پذیر فراموش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه