English

بر اساس اعلام وزارت بهداشت:

ایلام از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی در ردیف پنج استان آخر کشور قرار دارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت استان ایلام از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی در ردیف پنج استان آخر کشور قرار دارد،گفت:میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان حدود 60 درصد کاهش یافته است .

ایلام از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی در ردیف پنج استان آخر کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه با ادامه این وضعیت خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان افزایش می یابد،افزود:رعایت پروتکل ها در محل جایگاه های سوخت و نانوایی های کاهش یافته و شرایط شیوع کرونا با توجه به سرعت انتقال آن بسیار خطرناک است و باید دوباره حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل ها افزایش یابد.

وی از نبود بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و اماکن پر تردد انتقاد کرد واظهار داشت:همه باید پای کار باشند و فضای مجازی و رسانه ها و صدا و سیما نسبت به اعلام آگاهی و هشدارهای ابتلا به کرونا آگاه شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تسریع در روند واکسیناسیون برای سنین اعلام شده در حال انجام است،خاطرنشان کرد: آنچه که در بیمارستانهای تابعه این دانشگاه مشهود است، کاهش بیماران بالای 70 سال مبتلا به کرونا می‌باشد که نشانگر این مطلب می‌باشد که واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در سلامت این گروه سنی تأثیر بسیار زیادی داشته است.

دکتر صادقی فر از شهروندان خواست در اماکن شلوغ تردد نداشته باشند و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به فکر سلامت خود و خانواده شان باشند و خطر شیوع کرونا را جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با انتقاد از عدم نصب اپلیکیشن ماسک در بسیاری از دستگاه های اجرایی استان و بانک ها، گفت : زدن ماسک، نصب تهویه هوا و راه اندازی اپلیکشن و برنامه ریزی برای جلوگیری از تجمع ارباب رجوع می تواند در افزایش رعایت پروتکل ها موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه