English

جمیل صادقی فر:

حضور در پای صندوق‌های رای برای مردم خطری ندارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام مسئولان استانی و عوامل دست‌اندرکار در جهت ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخابات 28 خرداد گفت: آنچه که مهم است مردم نباید نگران باشند که حضور در پای صندوق‌های رای برای آنان خطری دارد.

حضور در پای صندوق‌های رای برای مردم خطری ندارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمیل صادفی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: قطعا با توجه به تجارب و تعامل جمعی و درایت ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا، هیچ‌گونه مشکلی برای انتخابات به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت:نکته‌ای مهم که باید به آن توجه کنیم، پیشگیری از تجمعات درهفته‌ جاری می‌باشد که در این راستا نظارت‌های گسترده‌ای در حوزه بهداشت آغاز شده و در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان این نظارت‌ها در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد:قبل‌از برگزاری هر نشستی همکاران ما در حوزه بهداشت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کامل دارند و امیدواریم که در این تجمعات پروتکل‌های بهداشتی مطابق انتظارات در جهت سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا رعایت گردد.

دکتر صادقی فر خاطرنشان کرد:از دست‌اندرکاران نشست‌های تبلیغاتی انتخابات انتظار داریم که براساس تجاربی که در ایام محرم داشتیم و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی ما را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک می‌کردند، در این نشست‌های انتخاباتی نیز افرادی از همین نشست‌ها ما را دراین‌راستا یاری کنند.

وی در ادامه به تشریح مطالبی در خصوص بازدید کارشناسان بهداشتی بهداشت محیط از ستادهای انتخاباتی، چک لیست بهداشتی بازرسی از شعب اخذ رای، مکاتبات انجام‌شده توسط دانشگاه در راستای برگزاری انتخابات، مقایسه آمار درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خردادماه و آمار توزیع و تزریق واکسن در دانشگاه در تا 22 خردادماه ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه