English

عزت اله عبدخانی:

۶۲ پرونده تخلفاتی انبارها و مراکز نگهداری کالا در ایلام تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به اجرای شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری تاکنون 665 بازرسی و62 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 23 میلیارد ریال در استان ایلام تشکیل شده است.

62 پرونده تخلفاتی انبارها و مراکز نگهداری کالا در ایلام تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،عزت اله عبدخانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه عرضه خارج از شبکه، اخفاء و امتناع از عرضه، تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه باقاچاق و احتکار بیشترین موارد تخلفاتی بوده اند، افزود: رصد و پایش میدانی و سیستمی انبارها و مراکز نگهداری کالا و میزان ورودی و خروجی کالا به انبارها از طریق سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت دنبال می شود .

وی بر تداوم اقدامات نظارتی و پایش واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان به صورت میدانی و سیستمی تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور تعامل هرچه بهتر و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در تأمین مایحتاج عمومی شهروندان و همچنین نظارت بر روند عرضه در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ثبت اطلاعات خرید و فروش سیمان در سامانه جامع تجارت الزامی است،تصریح کرد: ثبت نکردن آمار ورودی و خروجی سیمان توسط واحد‌های تولیدی و توزیعی، تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان بدون کوچکترین اغماض برخورد خواهد شد.

عبدخانی بر تداوم برگزاری گشت های مشترک با همکاری سایر دستگاهها تأکید کرد و گفت: در همین راستا در تیرماه سال جاری تعداد 10 موردگشت مشترک برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه