English

در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور اتفاق افتاد:

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه های مرزی در ایلام

استاندار ایلام از وزیر کشور بابت ایجاد فرمانداری ویژه دهلران تقدیر و قدردانی کرد و گفت: 10 میلیارد تومان برای اجرای طرح ها و پروژه های مرزی استان ایلام مصوب شد.

اختصاص 10 میلیارد تومان به اجرای پروژه های مرزی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور خواستار کمک و مساعدت دولت برای اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان به ویژه در حوزه اربعین و مرزشد و افزود:طرح‌های مهم و اولویت داری در استان وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بسیار بالا بوده و اگر دولت نیز در این زمینه مساعدت داشته باشد می توان این پروژه‌ها را به سرانجام رسانید.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی های انجام شده 10 میلیارد تومان برای اجرای طرح ها و پروژه های مرزی استان ایلام مصوب شد، اظهار داشت: با اختصاص این مقدار اعتبار بخشی از طرح ها و پروژه های مرزی استان رفع مشکل خواهد شد.

استاندار ایلام دراین دیدار ضمن ارائه گزارش از روند انتخابات، موضوعات مرزی، اربعین و دیگر مسائل، به نگاه ویژه مقام عالی وزارت کشور نسبت به حوزه تقسیمات کشوری در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: با مساعدت و اهتمام جدی وزارت کشور و همراهی دیگر مسئولان ارشد دولتی در حوزه تقسیمات کشوری خدمات ارزشمندی در استان همچون ایجاد دو شهرستان، یک بخش، دو بازارچه مرزی، همچنین ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و امروز نیز با تصویب هیئت وزیران ایجاد فرمانداری ویژه دهلران محقق شده است.

دکتر نوذری در ادامه خواستار کمک و مساعدت دولت در به نتیجه رسیدن دیگر مطالبات استان در حوزه کاری وزارت کشور شد و اظهار داشت: دراین رابطه خواستار به نتیجه رسیدن ایجاد بخش آسمان آباد، بازارچه هلاله شمالی و دیگر مطالبات این حوزه هستیم که امیدواریم در مدت کوتاه باقیمانده تا پایان دولت در این خصوص اقدام عملی صورت پذیرد.

در ادامه این نشست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه