English

محمد نوذری:

اصناف، بازاریان و مردم استان ایلام پروتکل ها را رعایت کنند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اصناف و وضعیت معیشتی مردم نمی شود بازار را تعطیل کرد اما باید پروتکل ها را بدقت بیشتر رعایت شوند،گفت:اصناف ، بازاریان و آحاد مختلف مردم می بایست نسبت به زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات دقت ویژه ای داشته باشند.

اصناف، بازاریان و مردم استان ایلام پروتکل ها را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه از ظرفیت سپاه برای مهار کرونا در مهران بکار گرفته شود،افزود:با توجه به بالا بودن آمار ابتلا و بستری به کرونا در مهران و خطرناک بودن شرایط این شهرستان باید از همه ظرفیت های سپاه در راستای مهار بیماری بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها، بازارچه مرزی، قرنطینه افراد مبتلا، زدن ماسک در این شرایط سخت باید برای حفظ سلامت مردم مهران بیشتر مدنظر باشد،اظهار داشت: فرماندار مهران باید برای کنترل شیوع بیماری کرونا با هماهنگی سایر مسئولان شهرستان قرارگاه ویژه کرونا در مهران برگزار کند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا در بین افراد کهنسال آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا را کاهش چشمگیری داده است،تصریح کرد: بر اساس اعلام آمار دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت ابتلا به کرونا، افرادی که واکسن دریافت کرده اند، باید همچنان ماسک بزنند.

نوذری افزود: هم اکنون 17 ماه است که درگیر کرونا هستیم و راهی جز رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را نداریم، زیرا حتی کشور آمریکا با وجود انجام واکسیناسیون به دلیل نزدن ماسک باز هم با افزایش آمار مبتلا مواجه شده است.

وی از عدم استقبال اعضای ستاد انتخابات برای تزریق واکسن کرونا انتقاد کرد و اظهار داشت: استان ایلام دارای سهمیه 4 هزار دز واکسن است که باید ظرف مدت هفته جاری این واکسن تزریق شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه افرادی از اعضای ستاد انتخابات که مایل به تزریق واکسن نیستند، جایگزین آنها معرفی شود،خاطرنشان کرد:فرمانداران استان به ویژه مهران، ملکشاهی و دره شهر می بایست نسبت به فرهنگ سازی برای استقبال افراد به منظور تزریق واکسیناسیون اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه