English

سردار شاکرمی:

سپاه برای اجرای پروژه های زودبازده در مناطق محروم ایلام آمادگی کامل دارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برای کمک به تولید و اشتغالزایی و همچنین مشارکت در اجرای پروژه های کوچک و زودبازده در مناطق محروم استان آمادگی کامل دارد و برنامه های بسیار خوبی در سال جاری در دست اجرا دارد که حمایت نمایندگان را در این راستا می طلبد.

سپاه برای اجرای پروژه های زودبازده در مناطق محروم ایلام آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نشست هم اندیشی مجمع بسیجیان با نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی که در قالب قرارگاه شهید مدرس بسیج برگزار شد، افزود:نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می بایست با نگاه انقلابی و روحیه جهادی برنامه های خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم با اجرای طرحهای زودبازده که مردم نتیجه آنها را بر سر سفره خود ببینند و همچنین اجرای طرحهای کلان ملی دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسه قرارگاه شهید مدرس بسیج با هدف استفاده از نظرات هیات های اندیشه ورز بسیج و مجمع بسیجیان و ارائه نظرات و راهکارهای عملیاتی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، اظهار داشت:جلسات قرارگاه شهید مدرس در سراسر کشور بصورت فصلی برگزار می شود و مسئولین 7 کارگروه اندیشه ورز بسیج در زمینه های اقتصاد و امور زیربنایی، آموزش، تحقیقات و فناوری،مدیریت و حکمرانی، فرهنگی و اجتماعی، مسائل زنان و خانواده، سلامت و رسانه نقطه نظرات کارشناسی خود را برای حل مشکلات و آسیب های موجود با نمایندگان استان در مجلس در میان گذاشتند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات جامعه از ظرفیت آنها استفاده شود و در قالب این نشست ها از ظرفیت نظارتی مجلس استفاده و این طرح ها که مشکلات و مسائل جامعه در آن مطرح است، پیگیری و بعنوان مطالبه بسیج از نمایندگان مجلس مطرح می شود‌.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد:مطالبات و نقطه نظرات مجمع بسیجیان برای حل مشکلات مردم و کمک به توسعه استان در 2 حوزه توانمندیهای سپاه در زمینه محرومیت زدایی و ارائه راهکارها به نمایندگان مطرح شد.

همچنین بهزاد علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت بسیج و با تقدیر از اقدامات ارزنده بسیجیان در سطح استان، بر ضرورت هم افزایی میان نخبگان بسیجی و نمایندگان تاکید و خواستار استمرار این جلسات شد.

 سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت:تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج بکار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه