English

مجمع نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس روز اسلام و روز دفاع از حقی غصب شده است

سارا فلاحی، علی اکبر بسطامی و بهزاد علیزاده نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی طی پیام مشترکی بمناسبت روز جهانی قدس اعلام کردند: روز قدس روز اسلام و روز دفاع از حقی غصب شده است. روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.

روز قدس روز اسلام و روز دفاع از حقی غصب شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، متن پیام سارا فلاحی، علی اکبر بسطامی و بهزاد علیزاده مجمع نمایندگان مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (حج/40 )

همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند [آنها گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‌ ناپذیر است.

روز قدس روز اسلام و روز دفاع از حقی غصب شده است. روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.

روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان حول مساله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مساله جهان اسلام تبدیل شده است و هرسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان در چنین روزی بپا می‌خیزند.

با عنایت  به شرایط پیش آمده و در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا که برپایی هر گونه تجمع و راهپیمایی در شهرها منع گردیده است، اما این امر نمی‌تواند مانع نمایش اتحاد و همبستگی ملت‌های آزادی‌خواه جهان تا حذف نقشه اسراییل در منطقه و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در این روز مقدس گردد.

بدون تردید امت اسلامی تحت هر شرایطی روحیه ایثار، مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را فراموش نخواهند کرد.

مردم ایران اسلامی امسال نیز با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی در بستر رسانه های مجازی همانند سال های گذشته محکم، استوار و با صلابت بیشتر فریاد "القدس لنا" را به گوش جهانیان خواهند رسانید.

در پایان؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان و همچنین با درود به روح پُر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه‌مان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، اعلام می‌داریم مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه