English

علی اکبر بسطامی؛

میوه همدلی مردم و مسئولین ایلام با تصویب منطقه آزاد مهران به بار نشست

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش و عزم عمومی برای رسیدن به یک خواسته و مطالبه مهم مردم استان ایلام به بار نشست و با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهران به منطقه آزاد تبدیل شد.

میوه همدلی مردم و مسئولین ایلام با تصویب منطقه آزاد مهران به بار نشست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی مردم ما طعم شیرین این همدلی و تلاش را با شکوفایی هرچه بیشتر مهران قهرمان و نهایتا استان ایلام خواهند چشید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دولت، مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع تشخصیص مصلحت نظام، اظهار داشت: قدردان نمایندگان ادوار مجلس، استانداران گذشته و فعلی، نمایندگان سابق و فعلی ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فعالان رسانه‌ای، کارشناسان و مدیران اجرایی مرتبط و همه کسانی که به انحاء مختلف در تحقق این خواسته منشاء اثر بودند، خواهیم بود.

نماینده ایلام تصریح کرد: در طی این مدت مجمع نمایندگان استان به صورت مرتب و بدون وقفه، با تک تک اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار داشته و بر تحقق این خواسته اصرار و پافشاری نمودند.

وی ادامه داد: خدای بزرگ را سپاسگزاریم که این خواسته به حق و چندین ساله مردم استان ایلام در این برهه زمانی به سرانجام رسید.

بسطامی ابراز امیدواری کرد در ادامه نیز با تداوم فضای همدلی و مودت بین مردم و مسئولین و همه نیروهای دلسوز و تاثیرگذار داخل و خارج استان، بازهم شاهد به بارنشستن طرح ها و پروژه های بزرگ توسعه ای و تاثیرگذار در همه بخش های استان باشیم.

مهران به منطقه آزاد ارتقاء یافت

همچنین استاندار ایلام گفت: دقایقی پیش و با تصویب اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام شهرستان مرزی مهران به منطقه آزاد ارتقاء یافت.

محمد نوذری ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم استان و شهرستان مهران ، افزود: اینجا لازم است از تمامی دلسوزانی که در این مسیر از گذشته تا حال تلاش داشته اند تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی نقش ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در توسعه استان مهم عنوان کرد و اظهار داشت: استان با داشتن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق و بازارچه های مرزی و البته با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران، می تواند بعنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

سپاس مجمع نمایندگان استان ایلام از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در مجمع تشخیص مصلحت نظام

مردم سرافراز و انقلابی استان ایلام؛

بار دیگر عنایت و توجه و عزم نظام مقدس اسلامی برای ایجاد توسعه پایدار در استان ایلام با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران رقم خورد. بی شک عنایت نظام اسلامی، دولت و تلاش مجلس انقلابی در ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران بسترساز توسعه پایدار، جذب سرمایه گذاری، رونق و آبادانی مهران و استان قهرمان ایلام و حرکت به سمت قله های پیشرفت و توسعه خواهد بود. این اقدام نظام اسلامی قدردانی از مجاهدت و تلاش خالصانه شهر مقاوم مهران و مردم با صلابت و مرز داران امین  استان ایلام و تکریم پایداری، ایثار و شهادت است.

مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس یازدهم ضمن تبریک و تهنیت این رویداد تاریخی و مهم اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به مردم استان ایلام، از مساعی همه مسئولان و کسانی که در ایجاد این مهم تلاش کرده اند از جمله دولت محترم، نمایندگان پرتلاش مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ایلام و ائمه محترم جمعه و جماعات استان، استانداران سابق و استاندار محترم ایلام، اساتید محترم دانشگاه و فضلای حوزه، نمایندگان محترم ادوار استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، مدیران و فرمانداران محترم، اصحاب با رسالت رسانه، جامعه ایلامیان مقیم مرکز و سایر فعالان مسئولیت پذیر سیاسی و اجتماعی اعلام داشته و امیدوار است در سایه همدلی و مساعی مردم و مسئولان استان ایلام این ظرفیت عظیم مورد بهره برداری همه جانبه قرار بگیرد و ضمن کمک به رونق فضای کسب و کار، زمینه ساز بسط روابط پایدار جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه عراق و تبدیل شدن استان ایلام به دروازه مدیترانه گردد.

سارا فلاحی، علی اکبر بسطامی، بهزاد علیزاده مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه