English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد:

۸۸ مورد جدید به کرونا ویروس و یک مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 88 مورد جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، گفت: متاسفانه دراین مدت یک نفر نیز فوت نموده است.

88 مورد جدید به کرونا ویروس و یک مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 40 هزارو 878 نفر از مردم استان به بیماری منحوس کرونا مبتلا شده اند، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در استان ضروری است و مردم می بایست هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی جدی بگیرند تا شاهد کاهش مبتلایان در اقصی نقاط استان باشیم.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 88 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است،اظهار داشت:متاسفانه در24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 808 نفر می باشد.

دکتر کریمیان با اشاره به اینکه مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام می باشد،تصریح کرد: تاکنون 4 شهراستان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته ، درصورتیکه مردم رعایت نکنند همه شهرهای استان در این وضعیت قرار خواهند گرفت و این زنگ خطری برای این منطقه خواهد بود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه