English

محمد کریمیان:

کرونا همچنان در ایلام قربانی می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه کرونا همچنان در این استان قربانی می گیرد،گفت:در هفته های اخیر فوتی های کرونا در استان ایلام در حال افزایش است.

کرونا همچنان در ایلام قربانی می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: چهار فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی ها به ۷۴۳ نفر افزایش یافت.

وی اظهار داشت: یکی از رفتارهای ویروس جهش یافته انگلیسی افزایش ابتلا، بستری و پس از آن فوتی است که نمود آن در استان قابل مشاهده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: هر چند تعداد مبتلایان در حال کاهش است اما تعداد فوتی ها در حال افزایش است و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی باید بیش از پیش باشد.

دکتر کریمیان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ ابتلای جدید در استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۵ هزار و ۵۳۳ نفر افزایش یافته است.

وی تعداد بستری های جدید را ۵۳ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در مجموع ۲۶۲ بستری در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی ادامه داد: از بستری های جدید، دره شهر با ۱۱ بستری و ایلام با ۱۰ بستری بیشترین تعداد را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: از بستری های جدید ۹ نفر مربوط به ایوان، هفت نفر دهلران، پنج نفر آبدانان، چهار نفر مهران، سه نفر چرداول، ۲ نفر بدره و سیروان و ملکشاهی هر کدام یک نفر است.

کریمیان افزود: شهرستان های آبدانان، دره شهر، چرداول و ایوان در وضعیت قرمز، ایلام، چوار، بدره و دهلران در وضعیت نارنجی و هلیلان، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه