English

محمد کریمیان:

۱۰۰ مورد جدید در ایلام به کرونا ویروس مبتلا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای 100 نفر جدید مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ گونه فوتی گزارش نشده است.

100 مورد جدید در ایلام به کرونا ویروس مبتلا شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بیش از 40 هزارو 451 نفر در مناطق مختلف شهری و روستایی مبتلا شده است،افزود: مردم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی  سهل انگاری می کنند که این زنگ هشداری برای افزایش مبتلا شدن به این بیماری منحوس است.

وی اظهار داشت:عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و حضور در تجمعات همچنین ساده انگاری و تصور از بین رفتن کرونا از عوامل افزایش مبتلایان و بستری ها در استان است و می تواند زنگ خطری برای تغییر وضعیت سایر شهرستان ها باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد:25 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان 83 نفر است و ایلام و مهران به ترتیب با 7 و 6 مورد جدید همچنان دارای بیشترین تعداد بستری های جدید هستند.

دکتر کریمیان با اشاره به  اینکه روند بستری های استان ایلام همچنان افزایشی است،خاطرنشان کرد:از بستری های جدید 4 مورد مربوط به ایوان، 2 نفر آبدانان، 2 نفر بدره، یک نفر چرداول، یک نفر دره شهر، یک نفر سیروان و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا نداشتیه ایم و تعداد فوتی ها همچنان 807 نفر است، گفت:شهرستان مهران در وضعیت قرمز و ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره، ملکشاهی، ایوان، چرداول، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان 39 هزار و 135 نفر است، افزود:مردم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر علائمی از سرماخوردگی ، سریعا به مراکز درمانی در اقصی نقاط استان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه