English

دکتر کریمیان:

سه فوتی و ۱۲۵ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:طی 24 ساعت گذشته 125 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در مناطق مختلف شهری و روستایی استان شناسایی شده است و طی این مدت متاسفانه 3 نفر نیز فوت نموده است.

سه فوتی و 125 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ازافزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به تعداد 36 هزارو 777نفر خبر داد و افزود:طی 24 ساعت گذشته تعداد 125 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه عدم مبتلا به کرونا ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم شرکت در مراکز پر تردد است،اظهار داشت:اظهار داشت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 759 نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه 3 مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام است، خاطر نشان کرد:وضعیت سه شهرستان آبدانان، چرداول و دره شهر در این استان با توجه به کاهشی شدن روند بستری های کرونا، از قرمز به نارنجی تغییر کرد و ایوان تنها شهرستان قرمز استان است و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش بستری‌ها این شهرستان نیز تغییر وضعیت پیدا کند.

دکتر کریمیان با بیان اینکه هم‌اکنون 7 شهرستان ایلام، آبدانان، دره‌شهر، چوار، دهلران، چرداول و مهران در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان‌های بدره، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد هستند، خاطرنشان کرد:مجموع مبتلایان کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در استان ایلام 36 هزار و 777 نفر و مجموع فوتی‌ها 759 نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه