English

حجت الاسلام کریمی تبار:

شهرهای ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری برای توسعه و پیشرفت هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از میزان تخصیص اعتبارات به شهرداری استان انتقاد کرد و گفت: شهرهای استان ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری نسبت به سایر استان ها برای توسعه و پیشرفت هستند.

شهرهای ایلام نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری برای توسعه و پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور به عقب ماندگی های ایلام در مقایسه با سایر استان ها از توسعه اشاره کرد و افزود:8 سال جنگ تحمیلی آسیب های زیادی به زیرساخت های استان محروم ایلام وارد کرد که با وجود سازندگی هایی که انجام شده است، اما این استان در مقایسه به سایر استان های کشور هنوز رشد نکرده است.

وی یکی از مشکلات استان ایلام راعدم ثبات استاندارعنوان کرد واظهار داشت:هرچند سال یکبار استاندار این استان تغییر کرده و بر همین اساس بر روی طرح های زمان بر خیلی سرمایه گذاری نشده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه همدلی و وحدت بسیار خوبی بین مردم و مسئولان در استان برقرار است و با وجود جمعیت کم ایلام نسبت به سایر استان ها،همچنان بیکاری یکی از مشکلات اصلی به شمار می رود،تصریح کرد:در حال حاضر این استان با وجود ظرفیت ها و منابع مهم آب، خاک، نفت و گاز در حوزه ایجاد کارخانه ها و واحدهای صنعتی که موجب اشتغالزایی می شود، سرمایه گذاری کافی انجام نشده است.

دکتر کریمی تبار با بیان اینکه مردم استان ایلام همیشه در صحنه بوده اند و یکی از جلوه های حضور مردم مشارکت 63 درصدی آنان در پای صندوق های رای بود که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند،خاطرنشان کرد:برای حضور و مشارکت بالا در انتخابات همه مردم و مسئولان پای کار بودند و در مجموع با وجود همه مشکلات نظیر شیوع کرونا، تحریم و تنگناهای اقتصادی شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای بودیم.

وی با اشاره به اینکه برای قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات، مسئولان امر وظیفه دارند که خدمات بهتر و بیشتری به مردم استان ارایه کنند،گفت:لازم است برای عملیات عمرانی بمنظور توسعه و آبادانی شهرها مسئولان کشوری اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه ایلام به افتتاح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام اظهار داشت: اجرای زیرگذر شهید کشوری برای مردم شهر ایلام به یک رویا مبدل شده بود که امروز با اهتمام مسئولان برای رفاه مردم شاهد افتتاح آن هستیم،افزود:افتتاح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام بار ترافیکی در درون شهر را کاهش و موجب رفاه شهروندان می شود که امیدواریم افتتاح چنین طرح های در شهر ایلام استمرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه