English

حجت الاسلام کریمی تبار:

انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری، لیله القدری در سرنوشت جمهوری اسلامی است،گفت:مردم در این انتخابات سرنوشت چهار سال کشور را با دستان خود و انتخاب افراد رقم می زنند و انتخابات به اندازه پیشروی یا پسروی کشور و درد آوردن قلب دشمنان اثرگذار است.

انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام با بیان اینکه باید تلاش کنیم از انتخاب آینده خود شاد باشیم و اجازه ندهیم افراد نالایق انتخاب شوند و مناظره ها فرصتی مناسب برای انتخاب هوشمند افراد و شناسایی آنهاست،افزود: همان گونه که ما مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا را رصد می کردیم اکنون آنها نیز نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری را رصد می کنند و معرف نظام هستند.

وی اظهار داشت:باید گفتمان نامزدها معرف اسلام و جمهوری اسلامی و سرشار از اخلاق و انسانیت باشد و حساسیت ویژه ای در آن وجود دارد و مردم به توانمندی و اشرافیت نامزدها بر مسایل کنونی کشور در مناظره ها آشنا می شوند و چشم انداز و برنامه های آنان را رصد می کنند.

خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه برخی برنامه ها، شعارهایی برای جذب مخاطبان ناآگاه است چون قابلیت اجرا ندارند بنابراین مردم باید با دقت انتخاب کنند و شعارها و برنامه ها را رصد کنند و فریب برخی شعارها و برنامه های غیرعملی را نخورند،تصریح کرد: مردم هوشمندانه انتخاب کنند و از انتخاب افرادی که به دنبال دو قطبی کردن نظام هستند، بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  اگر شخصی در مناظره به دنبال حریم شکنی و تخریب و فریب است و عملکرد و کارنامه کنونی اش قابل قبول نیست، این فرد شایسته انتخاب نیست،خاطرنشان کرد: مردم در مناظره ها اخلاق مداری نامزدها را مورد توجه قرار دهند و از انتخاب افرادی که برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری از هرهدف غیرمشروعی استفاده می کنند ، فاقد صلاحیت انتخاب اند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و هویت ملی و اقتدار خاص خود را دارد و باید در مناظره ها ببینیم کدام یک این هویت را پذیرفته و کدامیک دچار خود کم بینی است.

وی افزود: دستاوردهای فوق العاده ای در نظام از اول انقلاب تاکنون بدست آمده و بی انصافی است فقط نقاط ضعفش را برای جلب آرا مطرح کنیم و توجهی به نقاط قوت نظام و خدمات ارزشمند دیگر مسئولان نداشته باشیم، هرچند خدمات ناکافی است اما نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه ایلام گفت: خداشناسی، تقوا ، توانمندی، خودباوری و آمریکا شناسی یک ضرورت است و کسی که به دنبال امتیاز دادن به آمریکا باشد، رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا نکند و به خواسته دشمن تن دهد، دنبال خواری نظام است و برنده واقعی در انتخابات کسی است که دین خود را به دنیا نفروشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح لبیک به فرمان رهبری، تجدید عهد با شهدا و موجب اقتدار نظام است،گفت: ما در برابر دشمن در حال صف آرایی هستیم بنابراین نباید در انتخابات اجازه دهیم دشمن شاد شود و شرکت در انتخابات تداوم خون شهدا و خونخواهی حاج قاسم سلیمانی است، باید همه همدیگر را به شرکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه