English

حجت الاسلام کریمی تبار:

امیدآفرینی مهمترین نقش رسانه ها در شرایط کنونی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جنگ تبلیغاتی آخرین حربه جبهه استکبار برای ضربه زدن به ایران اسلامی است و رسانه ها می بایست برای مقابله با این ترفند با جدیت و پشتکار تمام، تولید محتوا کرده و فرهنگ امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

امیدآفرینی مهمترین نقش رسانه ها در شرایط کنونی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه هدف رسانه ها در این مقطع این است که نظام جمهوری اسلامی به اوج اقتدار خود برسد و جمهوریت و اسلامیت نظام نیز حفظ شود،افزود:بیان دغدغه های و مشکلات استان توسط اصحاب رسانه اقدامی بسیاری ارزشمند است و این تضارب آرا، هم اندیشی و انتقاد رسانه می تواند عقب ماندگی های استان را جبران کرده و مسیر درست توسعه و پیشرفت استان را ترسیم کند.

وی با بیان اینکه رسانه های استان در بحث مشارکت حداکثری، شور انتخاباتی و تبیین لزوم حضور مردم پای صندوق های رای در ماه‌های اخیر تاکنون بصورت همه جانبه با کمترین امکانات اهتمام داشته اند که این خود شایسته تشکر و قدردانی است،تصریح کرد: رای دادن در واقع دخالت هر شخص در تعیین سرنوشت خود برای چهار سال است که در مقابل این رای نیز فرد منتخب که بعنوان رئیس جمهور کشور به آرای حداکثری شناخته می شود باید به شعارهای خود عمل کرده و پاسخگو نیازها و دغدغه های مردم باشد.

امام جمعه ایلام به دوران ماقبل انقلاب و تصویب لایحه کاپیتولاسیون اشاره و خاطرنشان کرد: این قانون برای هر سرباز آمریکایی مصونیت قضایی ایجاد می کرد که به برکت حضور مردم و فضل خداوند ما به این ذلت و خواری راضی نشدیم و انقلاب اسلامی را رقم زدیم.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: نقش مردم پس از انقلاب بسیار تاثیرگذار بود و مردم در آن مقطع با کمترین امکانات قانع بودند که در این راستا نیازمند هستیم که افتخارات و دستاوردهای دوران پس از انقلاب نظام تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد بین المللی و همچنین حریم هوایی و زمینی در منطقه در حال قدرت نمایی است و هیچ دشمنی با وجود این اقتدار جرات هجوم به ما را نخواهد داشت،گفت:نمونه پیشرفت فناوری و خودکفایی ایران در امور  نظامی، سرنگونی یک فروند پهباد کاملا پیشرفته جاسوسی آمریکا بود که پس از این اتفاق به جبهه استکبار نشان دادیم که به کوچکترین حمله آنان پاسخ قاطع خواهیم داد.

حجت الاسلام کریمی تبارافزود: پس از شهادت سردارسلیمانی نیز با حمله موشکی سپاه پاسداران به رهبری مرجع عالیقدر توانستیم پایگاه پیشرفته آمریکا در عراق را نابود کنیم که این نمونه دیگر از اقتدار ایران در منطقه برای پاسخ به جبهه استکبار است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در برابر نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه شکست سنگینی را متحمل شدند،اظهار داشت: آمریکا توان حمله نظامی به کشور ایران را ندارد، چرا که 7 تریلیون دلار تاکنون در منطقه حوزه خلیج فارس هزینه کرده که ایران را نابود کند اما بطور قطعی شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در اوج تحریم ها و با وجود فشارهای کشور های غربی به کشور ونزوئلا بنزین صادر کردیم که این نشان از عزت، اراده و قدرت ایران در جهان است،تصریح کرد:مردم ما تا آخرین لحظه از خون شهدا و سرزمین خود جانانه دفاع می‌کنند و 28 خرداد ماه سال جاری در پای صندوق های رای حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه بر لزوم تبیین جایگاه و اهمیت شورای های شهر و روستا توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: شوراها نقش مهمی در تصویب طرح ها و نظارت بر عملکردها دارند بنابراین انتخاب یک فرد کاردان و اصلح برای این منصب از سوی مردم می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه