English

در دیدار نماینده ایلام با معاون وزیر بهداشت مقرر شد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های بهداشتی نیمه تمام درایلام

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که برای تکمیل تعداد ۸ فقره از پروژه‌های بهداشتی نیمه تمام استان، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در دهم اردیبهشت ماه سال جاری به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام واریز شود.

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های بهداشتی نیمه تمام درایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و جمعی از معاونین آن برگزار شد،افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های آبدانان، ایوان، مهران و غیره قرار دارند.

وی اظهار داشت: مقرر شد که برای ساخت مرکز جامع سلامت شهرستان هلیلان، طبق توافقات قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان با بنیاد علوی و مشارکت ۵۰ درصدی این بنیاد، وزارت بهداشت نیز ۲۰ درصد در ساخت این مرکز مشارکت کند و معاون وزیر بهداشت برای مشارکت در ساخت خانه‌های بهداشت و همچنین تکمیل پروژه‌های ملکشاهی و هلیلان نیز اعلام آمادگی کرد.

دکتر رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأمین داروی موردنیاز برای استان ایلام نیز خبر از رایزنی‌ با دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داد و گفت: یک درصد ارزش افزوده برای تامین دارو به ایلام اختصاص داده خواهد شد و همچنین مقرر شد که برای مناطق محروم به ازای هر شبکه، یک خودرو اختصاص داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه