English

به منظور حفظ سلامت مردم:

محدودیت و سخت گیری ها در ایلام بیشتر می شود

استاندار ایلام گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، محدودیت ها و سخت گیری ها در مناطق مختلف استان بیشتر می شود.

 محدودیت و سخت گیری ها در ایلام بیشتر می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام عصر امروز در بازدید از مبادی ورودی شهر ایلام  با اشاره به اینکه اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است،افزود:هدف از اجرای محدودیت ها حفظ سلامت مردم است و تاکنون عملکرد نیروی انتظامی و پلیس استان مطلوب بوده اما شهرداری می بایست اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی اظهار داشت:در بررسی های به عمل آمده امروز در مبادی ورودی سطح شهر ایلام به عنوان مرکز استان جا دارد از اهتمام جدی نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهنمایی رانندگی تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام ادامه داد: در برخی مکان ها همچون پارک های سطح شهر شاهد مسائل و مشکلاتی بودیم که لازم است شهرداری در خصوص اجرای مصوبات ستاد کرونا اهتمام جدی تر داشته باشد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا بابیان اینکه  اجرای محدودیت ها در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا است، اظهار داشت: اجرای این محدودیت‌ها و سختی‌ها در جهت حفظ سلامت مردم است و انتظار داریم مردم برای سلامت خود و جامعه بیش از این با ما همکاری کنند.

استاندار ایلام خواستار اجرای کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی شد و تاکید کرد: همه مسئولان استان در این شرایط بحرانی در حال آماده باش کامل بوده و هیچ قصور و کوتاهی از هیچ مدیری در هر رده‌ای در راستای سلامت و جان مردم پذیرفتنی نیست از طرفی نیز انتظار داریم مردم هم از خودگذشتگی داشته و با تحمل سختی ها بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است در این بازدید که معاونین سیاسی و عمرانی استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان پلیس راه استان، فرماندار ایلام و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند ،استاندار ایلام از مبادی ورودی، پارک ها و تفرجگاه های استان بازدید کرد و دستورات لازم برای اجرای قوی تر دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا صادر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه